VSD

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • VSD
    maya
    28/03/2008

    שלום,
    בני בן 5 שבועות.
    יש לו VSD בגודל 4 מ"מ.
    עד עתה ב"ה לא היו בעיות מלבד נשימה מהירה. הוא עולה יפה במשקל ואוכל טוב.
    אתמול היינו בביקורת אצל קרדיולוג שהחליט עקב הנשימות המהירות לתת פוסיד 4 מג ליום (1 מג לקג). הוא אמר שמינון נמוך של התרופה יכול לעזור לנשימות המהירות.
    1. האם אין בעייתיות בתרופה? תופעות לוואי? האם כדאי לדעתך?
    2. הבנתי שנשימות מהירות הן בעייתיות לאורך זמן - למה עלול לגרום?
    venticular septal defect perimembranous=4mm with it to rt shunt
    -p Grad=33mmHg
    3. מהם הסיכויים לסגירת החור לדעתך? באם לא יסגר - האם בהכרח מצריך ניתוח?
    מתי ניתן לדעת אם יש צורך בניתוח?

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    VSD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VSD

    ד''ר דני פינק
    28/03/2008

    שלום מיה

    1) אי ספיקת לב בגיל זה תחמיר עם הזמן. כדאי להתחיל בתרופה וכמות כזו של פוסיד לא גורמת לבעיות.

    2) אי ספיקת לב יכולה לגרום לפגיעה בגדילת התינוק וזה לא רצוי.

    3) הסיכויים לסגירת החור בגודל זה הם טובים אבל זה יכול לקחת שנים. רק מיעוט צריכים סגירה בניתוח וצנתור.

    4) רק במעקב ניתן לדעת האם יש צורך בניתוח וזה תלוי בהרבה נתונים שכאן לא המקום להרחיב בהם. יש זמנם שונים לניתוח מגיל חודש עד גיל נערות.

    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו