אקו לב פענוח

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • אקו לב פענוח
    לירן
    16/08/2015

    אהלן אני לירן בן 16.9 עשיתי אקו לב לצבא הם ביקשו
    קיבלתי תוצאות מהאקו לב שעשיתי ולאחר ששלחתי להם את התוצאות הם זימנו אותי לועדה רפואית מיוחדת ששם ישבו שתי פרופסורים ויחליטו אם אני כשיר לשרת ועם איזה פרופיל
    הכול תקין חוץ משיש לי מום מולד בלב שלא מפריע לכלום! אני רץ מתאמן והכול רגיל!
    מתאמן בכושר קרבי יוצא לטיולים והכול ולא מבין למה שהם ימנעו ממני לשרת בתפקיד קרבי [פרופיל 97]
    חשוב לציין אין לי עבר של ניתוחים מחלות וכו אני בריא לגמרי!
    התוצאות: מצורף תמונה


    אשמח לקבל עזרה בבקשה אני מאוד חושש לגבי הועדה הזאת. כל שאר התוצאות הם נורמליות.
    אשמח לדעת מה זה המום הזה והאם זה מפריע לי לקבל פרופיל 97
    או האם יש משהו שמונע ממני לשרת בקרבי?
    תודה מראש!
    לירן.
    מצורף תמונה של התוצאות


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב פענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב פענוח - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    17/08/2015

    הי לירן, קשה לי לתת לך תשובה ברורה לפי הנתונים שהבאת. צריך פרטים נוספים.
    האם היית במעקב אצל קרדיולוג ילדים בעבר או שזה ממצא שנודע עליו רק כעת?
    הממצאים שמתוארים בתשובת האקו לב ששלחת מתארים דליפה קלה עד בינונית של המסתם המיטרלי. וכן עליה קלה בלחץ הראתי. אין תאור מה הבעיה במסתם, לא ברור על רקע מה הבעיה. (האם מולד או על רקע ראומטי) לא ברור האם מוצא כלי הדם הכליליים תקין.
    אני מציע לך לפנות לקרדיולוג ילדים שעקב אחריך (אם יש כזה) או לאחד מהסביבה שלך שיחזור על האקו וייתן חוות דעת לצבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה נוספת

    לירן
    17/08/2015

    הרופאת ילדים אמרה לי שזה משהו מולד.
    האם זה יפריע לי להיות קרבי בצהל? לדעתך [פרופיל 97]
    לא קיים קרדיולוג בעבר זה ממצא שנודע עליו רק עכשיו.
    אשמח אם תפיג את החששות שלי בנוגע לפרופיל
    הרופאה בצו טענה לפני שהפנתה אותי לאקו זה בגלל שאני בחור גדול וגבוה זה קשור אולי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה נוספת - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    17/08/2015

    שוב אני חוזר.
    אם אתה רוצה לשפר ולברר את מצבך אני מציע שתחזור על הבדיקה והאקו אצל קרדיולוג ילדים ושלח התשובה המפורטת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו