מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אקו לב פענוחלירן16/08/2015
אהלן אני לירן בן 16.9 עשיתי אקו לב לצבא הם ביקשו
קיבלתי תוצאות מהאקו לב שעשיתי ולאחר ששלחתי להם את התוצאות הם זימנו אותי לועדה רפואית מיוחדת ששם ישבו שתי פרופסורים ויחליטו אם אני כשיר לשרת ועם איזה פרופיל
הכול תקין חוץ משיש לי מום מולד בלב שלא מפריע לכלום! אני רץ מתאמן והכול רגיל!
מתאמן בכושר קרבי יוצא לטיולים והכול ולא מבין למה שהם ימנעו ממני לשרת בתפקיד קרבי [פרופיל 97]
חשוב לציין אין לי עבר של ניתוחים מחלות וכו אני בריא לגמרי!
התוצאות: מצורף תמונה
אשמח לקבל עזרה בבקשה אני מאוד חושש לגבי הועדה הזאת. כל שאר התוצאות הם נורמליות.
אשמח לדעת מה זה המום הזה והאם זה מפריע לי לקבל פרופיל 97
או האם יש משהו שמונע ממני לשרת בקרבי?
תודה מראש!
לירן.
מצורף תמונה של התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקו לב פענוח - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו17/08/2015הי לירן, קשה לי לתת לך תשובה ברורה לפי הנתונים שהבאת. צריך פרטים נוספים.
האם היית במעקב אצל קרדיולוג ילדים בעבר או שזה ממצא שנודע עליו רק כעת?
הממצאים שמתוארים בתשובת האקו לב ששלחת מתארים דליפה קלה עד בינונית של המסתם המיטרלי. וכן עליה קלה בלחץ הראתי. אין תאור מה הבעיה במסתם, לא ברור על רקע מה הבעיה. (האם מולד או על רקע ראומטי) לא ברור האם מוצא כלי הדם הכליליים תקין.
אני מציע לך לפנות לקרדיולוג ילדים שעקב אחריך (אם יש כזה) או לאחד מהסביבה שלך שיחזור על האקו וייתן חוות דעת לצבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה נוספת
לירן17/08/2015הרופאת ילדים אמרה לי שזה משהו מולד.
האם זה יפריע לי להיות קרבי בצהל? לדעתך [פרופיל 97]
לא קיים קרדיולוג בעבר זה ממצא שנודע עליו רק עכשיו.
אשמח אם תפיג את החששות שלי בנוגע לפרופיל
הרופאה בצו טענה לפני שהפנתה אותי לאקו זה בגלל שאני בחור גדול וגבוה זה קשור אולי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה נוספת - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו17/08/2015שוב אני חוזר.
אם אתה רוצה לשפר ולברר את מצבך אני מציע שתחזור על הבדיקה והאקו אצל קרדיולוג ילדים ושלח התשובה המפורטת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)


