תוצאות בדיקה

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקה
    יהודית
    25/05/2008

    בני בן ה11 חולה בFMF. מטופל בקולכיצין.
    במשך כמה חודשים מתלונן על כאבים בחזה, בתקופה החארונה באיזור הלב.
    היה חולה בסטפטוקוקוס - קיבל אנטיביוטיקה.
    המשיכו הכאבים באיזור הלב מדי פעם, בהתקפים.
    בבדיקה שנערכה - אקג תקין.
    צילום הראה
    קונוס פולמונלי בולט, צל לב תקין, ציור ריאתי פריהילרי.
    הופננו לקרדיולוג ילדים מרפאות חוץ. פנינו לשיבא, כי הוא מטופל שם אצל ד"ר פדה בFMF.
    נתנו לנו תור רק באוגוסט. האם יש צורך בתור דחוף יותר?
    האם כדאי ללכת באופן פרטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יהודית

    ד''ר אברהם מתתיהו
    26/05/2008

    זו שאלה שקשה לענות עליה בלי להתרשם מהחולה.
    ברוב המקרים כאבים אנטרמיטנטים בחזה בגיל זה אינם קשורים ללב. אולי זה קשור ל FMF .
    צלום החזה לא אומר הרבה כי לעתים לא רחוקות רואים ממצאים כאלה אצל ילדים נורמלים.
    נראה לי שחשוב שיבדק אצל רופא הילדים אם זה יתרשם שהמצב דחוף - יפנה אותו למיון ילדים או ינסה לדבר עם הקרדיולוג לנסות לשבץ אותו מוקדם יותר.
    בדיקה פרטית היא שקול שלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו