HCM

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • HCM
    מיכל
    17/06/2008

    בני נולד לפני 3 שבועות, בארצות הברית. הוא נולד בריא ובמשקל של 4 ק"ג. רופאת הילדים שמעה בבית החולים איוושה שלא חלפה ושלחה אותנו לקרדיולוג ילדים. היום התבצעה הבדיקה והאקג לא נראה להם טוב. הם עשו אולטראסאונד ומצאו חלק מהלב מוגדל וחשד ל HMC. מה הדיאגנוזה בעברית? הם רוצים לעשות בדיקות חוזרות בעוד חודש ולראות האם זו הדיאגנוזה.
    מה משמעות הדבר? האם יש תרופות? ניתוח?
    האם שווה לחזור לארץ לבדיקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HCM

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובי יתר של שריר הלב בתינוק

    ד''ר דני פינק
    17/06/2008

    שלום מיכל

    HCM הוא עובי יתר של שריר הלב. חלק גדול של תינוקות שנולד עם הבעיה, משתפרים בשבועות וחודשים הראשונים בחייהם ונשארים ללא בעיות בהמשך ובגלל זה, חשוב לקרדיולוג שלכם לחזור על הבדיקה בעוד חודש. עם זה לא חולף קשה לדעת את חומרת הבעיה מראש וצריך מעקב כל החיים. זה יכול להישאר ללא השפעה על בריאותו עד למחלה קשה ורק במעקב נדע.

    על השאלה " האם שווה לחזור לארץ לבדיקות?" הרפואה טובה בארצות הברית אבל חשוב לבדוק שהביטוח שלכם הוא ביטוח טוב שיחסה את כל ההוצאות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו