איוושה 8 ממ

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • איוושה 8 ממ
    גליה פורטנוי
    03/07/2008

    שלום הבת שלי בת שנתיים וחמישה חודשים היינו אצל הקרדיולוג והוא אמר שהאיוושה היא 8 ממ היא גדלה מלפני חצי שנה ב 1 ממ הקרדיולוג אמר לנו שהילדה גדלה והאיוושה גדלה איתה וניראה לו שהוא יעשה לה צינטור אם האיוושה תמשיך לגדול עם מטריה שאלתי היא אייך סוגרים את האיוושה? האם הניתוח הזה מסוכן? עד איזה גודל וגיל אפשר למשוך את זה עד הניתוח? תודה גליה פורטנוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איוושה 8 ממ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איוושה 8 ממ

    ד''ר דני פינק
    08/07/2008

    שלום גליה

    יתכן שהרופאים שמעו איוושה ואז גילו פגם במחיצה בן הפרוזדורים וזה מה שאת מסבירה שהוא 8 מ.מ. איוושה היא רק תוספת רעש ששומעים בקולות הלב או מזרימות דם תקינות או מכל מיני סוגים של מומי לב. פגם כזה חייב סגירה אם אין עדות במשך מעקב שהיא בתהליך סגירה. היום סוגרים לפני 5 שנים (בזמן שהמצנתר חושב שהגוף מספיק גדול לעבור את הפעולה.)
    אם מקום הפגם ניתן סגירה בצנתור, מכניסים מטריה דרך צינור דק עד הפגם ופותחים אותה בתוך הלב כך שהוא יושב בפגם וסוגר אותו.
    יש סכנות לכל פעולה פולשנית אבל רוב הילדים שעוברים סגירה כזו היום הם ללא בעיות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו