vsd בתינוק

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • vsd בתינוק
    מיכל
    28/07/2008

    שלום רב, ביתי התינוקת נולדה פגית במשקל 2.100, נולדה עם vsd פריממברנוטי גדול של 7 מ"מ. אחרי 5 ימים החלה לפתח אי ספיקה וכרגע מטופלת בפוסיד, אלדקטון וקפטופריל, בינתיים היא עולה היטב במשקל 250 גרם בממוצע לשבוע. והיא שוקלת היום 4 קילו. הבעיה העיקרית שלה היא נשמת של 100 נשימות בדקה. רציתי לדעת האם ניתן לחכות במצב כזה שהיא תמשיך לעלות במשקל? האם אני יכולה לחכות ל 5 קילו או שכדאי לחתוך ולבצע הניתוח כעת. כמו כן נאמר לי שהכבד שלה מוגדל מעט. באיזה משקל נחשב הניתוח הזה ליחסית בטוח..... מאד מאד מודאגת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    vsd בתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • vsd בתינוק

    ד''ר דני פינק
    28/07/2008

    שלום מיכל

    נישמע שביתך כבר בת כמה חודשים. אם כן, גדילה טובה הוא סימן מאוד טוב. הבעיה בשאלות ספציפיות כמו שלך בפורם כזו, זה שכל מיקרה הוא אחר ויש VSD בגודל כזה שבכל מיקרה אני ממליץ לסגור כבר וכאלה שכדאי לחכות. זה תלוי בהבדלים באנטומיה של החור וסביבתו. בגלל זה את חייבת לשאול את הקרדיולוג שלכם את השאלות הטובות האלה ולא להניח לו עד שאת מבינה את התשובות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו