מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דליפה במסתם אצל מתבגריפה10/11/2008
בני בן ה17 נשלח לאקו לב לברור של רשרוש בלב (מטעם לשכת גיוס) . בבדיקת האקו נמצא שסובל מדליפה מועטה במסתם . ברקע סובל שנים רבות מדלקות גרןן , עם ממצא חוזר של סטרפ A / לאור הממצא באקו לב- הומלץ לו על ידי הקרדיולוג בכיר ,טיפול מונע אנטיביוטי 500 מ"ג ראפפן ליום ,למשך שנה ואולי ל5 שנים .ומעקב... רופא הילדים לא התיחס לממצאים והמלצות אלה ושלל טיפול שכזה. בנוסף לכך נשלח בני על ידי הקרדיולוג , גם למבחן מאמץ בגלל שסובל לעיתים מכאבים בחזה- בזמן הבדיקה 95% -פיתח תגובה היפוטנסיבית ארוכה: ירד לו לחץ הדם ל 80/50 עם דופק של 136 והתאושש רק לאחר כשעה לדופק 110/70. ברצוני לדעת מה דעתכם על הממצא באקו והטיפול המומלץ - אם בכלל.ומה הסיכון.. ומה המשמעות של התגובה ההיפוטנסיבית בזמן מבחן מאמץ לנער בגיל כזה. האם יש קשר בין הכאבים בחזה לבין אחד ממצאים אלה? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתון נוסף
יפה10/11/2008הדליפה היא במסתם אאורטלי בעל מבנה תקין.ההשארה של הרןפא שזוהיא תוצאה של ARF/
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן של יפה
ד''ר דני פינק10/11/2008שלום יפה
יש הרבה פרטים ספציפיים בתיאור שלך. יש דרכים רבות לפרש כל פרט וזה בלתי אפשרי דרך האינטרנט. יש צורך לבדוק את בנך ולעבור על כל פרט מחדש.
לכן אני ממליץ שתדברי שוב עם הרופא ילדים ותשאלי בדיוק למה יש לו את התגובה הזו ואז תחזרי לקרדיולוג או תחפשי קרדיולוג שני לעוד יעוץ.
הצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


