מוקד אקוגני בלב - הריון תאומים

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • מוקד אקוגני בלב - הריון תאומים
    חני
    23/11/2008

    שלום רב. אני בהריון עם תאומים- כרגע בשבוע ה - 25. בשבוע ה - 22 ( לפני 3 שבועות ) ביצעתי סקירת מערכות , הכל תקין למעט באחד העוברים ישנו ממצא " מוקד אקוגני בחדר ימין בלב - מומלץ אקו לב עובר" . הרופא לא התרגש אך הפרופ' שמטפל בי הפנה אותי ליועץ גנטי. היועץ אמר שזה יכול להיות רמז לתסמונת דאון. כדאי לשקול בדיקת מי שפיר. אני בלחץ נורא , כי אני חייבת להחליט אם לעשות מי שפיר תוך יום יומיים. מצד שני, השקיפות העורפית ושאר הבדיקות - תקינות , מה לעשות ?? בבקשה עזרתך. האם הנקודה הזו בלב יכולה להעיד על תסמונת דאון ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוקד אקוגני בלב

    ד''ר דני פינק
    23/11/2008

    שלום חני

    מוקד אקוגני ברוב המיקרים נמצאים בחדר שמאל. נכון שיכול להיות בחדר ימין, אבל לפני שמגעים למסכנה סופית, את חייבת אקו לב עוברי על ידי קרדיולוג ילדים. אם זה נכון שמדובר במוקד אקוגני, אז נכון שאין קשר איתו לבעיות לב, למרות מקומו בלב. כמה שאני יודע , הגנטיקאים הגיעו להסכמה שמוקד אקוגני בלבד, ללא סימנים אחרים, הממצא לא מעלה את הסיכון לבעיות גנטיות. רק ביחד עם סימנים אחרים, יש לו משמעות.

    מה שברור זה שאני אנני גנטיקאי ואת זקוקה לעזרתם.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו