ניתוח לשיפוץ והרמת מסתם

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח לשיפוץ והרמת מסתם
    שרה
    12/01/2009

    שלום דוקטור, ביתי בת 13 וסובלת ממום לב ע"ש אפשטיין. לאחרונה הומלץ לנו ע"י הקרגיולוג שלה לעשות ניתוח להרמת ושיפוץ המסתם ע"י פרופסור שבו בצרפת. מס' שאלות בנושא: 1. האם ניתוח מסוג זה לא נעשה בארץ? מדוע? 2. האם הפרופסור הזה הוא הטוב ביותר לניתוח זה? 3. מהם סיכויי הצלחת הניתוח ? 4. נשמח לקבל כל פרט נוסף שיכול לעזור לנו להתמודד עם הדאגה הרבה בה אנו מצויים. תודה רבה, שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח לשיפוץ והרמת מסתם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EBSTEIN'S ANOMALY

    ד''ר אברהם מתתיהו
    12/01/2009

    שלום שרה.
    מום זה הוא די נדיר. ניתוחים כאלה נעשים בארץ אך בגלל נדירות המום יש, אני מניח, מרכזים בחו"ל שיש להם ניסיון רב יותר. אחד הרופאים שיש לו נסיון בשטח זה הוא הרופא שהזכרת את שמו ולפי מיטב ידיעתי הוא אף ביקר בישראל מספר פעמים וערך ניתוחים כאלה בארץ. (אולי כדאי לברר אם הוא מגיע בקרוב לארץ).
    ברוב המקרים מנסים לתקן את המסתם (ויש טכניקות שונות לכך) אך יש שנוהגים גם לשים מסתם מלאכותי. יש דרגות חומרה מאד שונות של מום זה ולכן קשה להגיד באופן גורף על סיכויי ההצלחה. יתכן שאם המנתח יראה את מבנה המסתם באקו לב הוא יוכל לתת הערכה יותר טובה לגבי סכויי ההצלחה.(בסה"כ ההצלחה לא רעה)
    בד"כ אנחנו שולחים לניתוח ילדים שיש להם תסמינים קליניים כמו כחלון או התעיפות מהירה או אי ספיקת לב.
    חלק מהילדים סובלים מהפרעות קצב פרוזדוריות וזקוקים לצנתור וצריבה של נתיב חשמלי נוסף שקיים לעתים במום זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו