asd primium ומסתם שמעט דולף

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • asd primium ומסתם שמעט דולף
    ורד
    14/01/2009

    הבת שלי בת שנתיים ובקרוב אמורה לעבור ניתוח לתיקון המום בנ"ל. אני רוצה לציין שהיא לא סובלת מתסמונת דאון (אני יודעת שהמום אופייני לתסמונת זו). אני מאוד חוששת מהניתוח, הוא יהיה בבלינסון, תוכל לפרט לי מה הפרוצדורה, מה משמעות המום הזה והתיקון שלו? מה הבת שלי הולכת לעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    asd primium ומסתם שמעט דולף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • asd primum

    ד''ר אברהם מתתיהו
    14/01/2009

    שלום ורד
    התיחסתי למום זה לפני מספר ימים בתשובה לשאלה.
    זהו למעשה פגם במחיצה הבין פרוזדורית באזור שגובל במסתמים שבין הפרוזדורים לחדרים.
    בד"כ מלווה בבעיה מסוימת במסתם המיטרלי ( מעין שנץ שגורם לדרגות שונות של דליפה).
    אני לא מנתח, אך באופן כללי בניתוח מתקנים את המסתם בד"כ ע"י תפירת השנץ ואח"כ סוגרים את הפגם בד"כ ע"י טלאי שלרוב עשוי מפיסה של קרום הלב.
    זהו ניתוח בתוך הלב ולכן מצריך בד"כ חיבור למכונת לב ראה.
    ההצלחות בניתוח טובות (אך כמובן יש גם סיכונים מסוימים שיוסברו לך לפני הניתוח)
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו