מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ספורט לילד שעבר צינתוראילנה מגן28/02/2009
שלום לכם! בני בן 12. הוא עבר בגיל חצי שנה צינתור ובלון להרחבת מסתם ריאתי. מאז הוא במעקב שנתי קרדיולוגי. הרופא ממליץ להימנע מספורט תחרותי, ולהרבות בשחייה. בני שוחה באופן קבוע פעם בשבוע. בשבועות האחרונים הוא "לוחץ" להירשם לחוג כדורסל עם חבריו. ברור לי שכדורסל הוא ספורט מעייף. האם קיים חשש כלשהו וצורך למנוע מימנו מלהישתתף בחוג שכזה? מדובר על חוג של פעמיים בשבוע, למשך כשעה וחצי כל פעם. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט לילד שעבר צינתור
ד''ר דני פינק28/02/2009שלום אילנה מגן
בדרך כלל אחרי צינתור ובלון מוצלח להרחבת מסתם ריאתי אין צורך לימנוע ספורט לכן מהסיפור שלך אני מבין שיש עדין מפל משמעותי מעל המסתם.
מצד שני אם מותר להצטרף לשחיה ברמה גבוהה, אז אין הבדל לגבי הלב בן זה לכדור סל.
בגלל הקונפליקט שיש לי בתוך השאלה שלך, אני חייב להפנות אותה בחזרה לקרדיולוג ילדים שלך. אין לי מספיק ניתונים לעזור לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפל
אילנה מגן01/03/2009תודה רבה על התייחסותך המהירה! בביקורת האחרונה, לפני כארבעה חודשים, נמדד לו מפל של 30. האם זה נחשב ללחץ גבוה על פני המסתם הריאתי? תודה שוב, אילנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפל
ד''ר דני פינק01/03/2009תלוי אח מודדים- זה לא שחור לבן. גם השיקול דעת של הקרדיולוג לא תלוי רק על המפל, יש כמה מרכבים.
סליחה על האי ודאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


