בחילה לאחר מאמץ

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • בחילה לאחר מאמץ
    מירב
    04/03/2009

    שלום רב, בני בן ה- 16 מתלונן לאחרונה על בחילה לאחר ריצה או רכיבה על אופניים. בפעם האחרונה תגובתו היתה בחילה קשה עם התכווצויות של המעיים וזיעה קרה. הייתי רוצה להבין האם התגובה יכולה להיות קשורה לבעיה לבבית. יש לנו רגשיות לנושא מכיוון שיש לנו היסטוריה לבבית מורכבת משני הצדדים - סבא עם התקף לב בגיל צעיר 50 ,שני בני אחות עם עורק האורטה מורחב אחת אחרי נתוח הכולל החלפת שסתום. מהצד השני - סבא עם עורק האורטה מורחב והחלפת מסתם . בני עבר אקו לב לפני מספר שנים כאשר נאמר לנו שהבעיה העורקית והמסתם היא גנטית ונשללה כל בעיה. האם עלינו לערוך בדיקות לנושא. בתודה מראש מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחילה לאחר מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחילה אחרי מאמץ

    ד''ר אברהם מתתיהו
    04/03/2009

    בחילה אחרי מאמץ אינה תלונה אופינית לבעיה לבבית בצעירים.
    האם הנסף יש גם קוצר נשימה? או כאב בחזה?
    הספור לא ממש ברור ונראה לי שכדאי פנות לרופא לברר יותר במדויק את התלונות ולבדוק את הנער.
    לגבי הרחבה של אבי העורקים, כאשר יש ספור משפחתי כזה אני נוהג לחזור על בדיקת אקו אחת לכמה שנים לברר הענין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו