אקו לב עוברי

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • אקו לב עוברי
    לי
    10/03/2009

    בוקר טוב, אני בהריון שני (לאחר הריון ראשון ולידה תקינים) בשבוע 15. הופנתי לקרדיולוג ילדים בעקבות סקירה ראשונה (שנערכה בשבוע 14 + 6) בעקבות "קושי בהדגמת מוצא הכלים הגדולים של הלב". מה אומר הממצא הזה (יתר המדדים שנבדקו בסקירה היו תקינים ביותר, כך גם השקיפות העורפית)? האם מדובר במום? אם כן, האם יכול להיות שמדובר במום חמור? מאיזה שבוע הכי מוקדם ניתן לבצע את בדיקת האקו לב? תודה רבה, לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב עוברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהדמיית כלי דם גדולים בעובר

    ד''ר אברהם מתתיהו
    10/03/2009

    שלום לי
    הממצא הזה אינו אומר דבר עדיין. מהאמור ניתן להבין שהיה קושי, קרוב לודאי טכני, לראות את כלי הדם הגדולים של הלב.
    יש צורך בבצוע אקו לב עובר. נתקלתי פעמים רבות בהפניות מסיבה זו וברוב המקרים לא היתה בעיה בלב.
    ניתן לנסות לראות את הלב כבר בשבוע 16-17 במיוחד אם יש לחץ או חשד לבעיה למרות שנוח יותר בשבוע מעט יותר מאוחר כמו 20-22 .
    לפחות לפי מה שתארת עד עתה אני לא רואה סיבה להכנס לחרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו