מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהיאיר19/08/2007
שלום יש לי שאלה..
אני בן 17 ויש לי פעימות לב מהירות במצב רגיל ללא מאמת משהו כמו 90 אני סובל מלחץ דם גבוה אך לא גבוה במיוחד 140\87 משהו כזה..
הלכתי לאקו לב ואמרו לי שהלב תקין עכשיו לפעמים שאני לוקח נשימה הלב מתחיל לדפוק במהירות ואני מרגיש את זה מה אני צריך לעשות והאם זה מסוכן? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה
ד''ר דני פינק20/08/2007יאיר, יש לך בעיה של לחץ דם. בגיל שלך חייבים להתיחס ללחץ דם של 140\87 ברצינות. אם זה נכון הלחץ דם שלך, חייבים בירור של קרדיולוג ילדים ונפרולוג ילדים. בכוונה אני כותב "אם זה נכון" בגלל שרוב הנערים הבריאים שבאים אלי לבירור לחץ דם גבוה, כשמודדים את הלחץ דם כמו שצריך, עם מנג'ט בגודל הנכון ליד רחבה, מסתבר שהלחץ דם תקין. במדידה עם מנג'ט קטן מדי עולה המספר בטעות. בהרבה מרפאות חסר ציוד מתאים. אם יש לך ידיים רחבות מפיתוח שרירים \שומן, חייבים מנג'ט בגודל "מבוגר גדול" . אם באמת הלחץ דם גבוה זה מרגיע שה אקו לב לא מצא נזק לבבי (רוחב יתר של שריר החדר שמאלי) אבל זה לא מספק. צריך בדיקת גוף שלימה לסימונים של יצירות העורק הראשי שהסימונים יכולים להיות רק בגב והרגלים אפילו שה אקו לב תקין. אחרי בירור אצל קרדיולוג ילדים,צריך בירור מלא אצל נפרולוג ילדים, בגלל שהאיזון הטבעי של לחץ דם מאורגן על ידי הכליות והבעיה איתם חייבת התייחסות מהירה. אם בסופו של דבר לא מוצאים בעיה בכלי דם וכליות, חייבים לטפל ולהוריד את הלחץ דם ,כי הוא גורם רציני למחלות לב בגיל מבוגר שניתן למנוע.
הדופק של 90 במנוחה שאתה ער ופעימות מוקדמות בנשימה עמוקה לא נישמע כבעיה מסוכנת, יש יתר דאגה ורגישות אצלך. בהחלט יש מקום לדאוג ולהתייחס לעניין של הלחץ דם וכמה שיותר מהר. קודם לברר בכלל אם הוא נכון כפי שהסברתי בהתחלה.
בהצלחה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


