האם מחלת קאווסקי אצל ילד יכולה להת

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • האם מחלת קאווסקי אצל ילד יכולה להת
    eshed noya
    25/06/2009


    מהי מחלת קאווסקי אצל ילד איך מטפלים ומה יכול לגרום צורך להשתלה בגיל מאוחר יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קאווסקי

    ד''ר אברהם מתתיהו
    26/06/2009

    זוהי מחלה שהגורם שלה עדיין לא לגמרי ברור ורוב החולים מבריאים לגמרי ללא כל בעיה. במחלה יש דלקת של כלי דם שלעתים (20% ) מערבים את העורקים הכליליים ויכולים באחוז קטן לגרום נזק לעורקים עם התרחבויות ומאוחר יותר הצטלקויות וסתימות של כלי הדם הללו. במקרים אלה יכול להווצר מצב של חוסר חמצן ללב עם תסמינים כמו של מבוגרים של אנגינה פקטוריס ועד התקפי לב.
    בשלב החריף הדלקתי נותנים טפול נוגד דלקת כמו אספירין וגמא-גלובולין. אבל עיקר המעקב והטפול לאורך זמן הוא במקרים המעטים שיש פגיעות בעורקים הכליליים (למשל ניתוחי מעקפים ועוד)
    נדיר ביותר שיהיה צורך בהשתלת לב (מקרה תאורטי יכול להיות אם הלב אינו מתפקד טוב בגלל שאחוז גדול ממנו נפגע בעקבות התקף לב רחב שקרה בגלל חסימה של כלי דם כלילי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו