מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איוושה סיסטולית באקו לבד``ר אברהם מתתיהו19/07/2009
בבדיקת אקו לב נמצא אצלי איוושה סיסטולית 2/6 ב - LSB מה זה אומר? יש לי איזשהי בעיה?
אשמח לתשובה, יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקו לב
ד''ר אברהם מתתיהו19/07/2009אקו לב היא בדיקה של הדמיה של הלב ע"י גלי קול ומאפשרת לבחון את מבנה הלב ותפקודו.
מה שאתה מתאר לא נשמע כמו תשובה של אקו לב אלא תשובה של בדיקה של רופא אשר האזין ללבך עם הסטטוסקופ.
אוושה יש לחצי מהילדים הנורמלים כך שקשה להגיד בינתיים שיש לך בעיה כלשהי.
אם יש צורך, לפי שקול הרופא שלך, (הוא עשוי גם להחליט לפי הבדיקה שאין לך כל בעיה ולהסתפק בכך), הוא יפנה אותך לבדיקת קרדיולוג שיתכן ותכלול גם אקג , בדיקה גופנית ואולי גם אקו לב ואז נהיה חכמים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשיתי בדיקה
בדוי19/07/2009עשיתי, א.ק.ג, אקו לב, וססטטוסקופ.
וזה הממצא שמצאו לי...
מה הדבר הזה אומר בדיוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אקו לב
ד''ר אברהם מתתיהו19/07/2009שלח לי את התשובה של האקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה הנה זה
בדוי20/07/2009ממצאים: במצב כללי טוב,דפקים תקינים,פרקורדיום שקט, איוושה סיסטולית 2/6 ב - LSB. כבד לא מוגדל.
א.ק.ג - קצב סינוס תקין, ללא LVH.
אקו - מבנה לב תקין, גודל ותפקוד תקינים של שני החדרים, קשת אאורטה תקינה.
ללא ASD או VSD או PDA, ללא היצרות במוצא החדרים, ללא LVH לסיכום - בדיקה קרדיאלית תקינה, איוושה תיפקודית
אבחנה Innocent Heart Murmur* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אוושה
ד''ר אברהם מתתיהו20/07/2009לפי התשובות נראה שהלב שלך בסדר גמור. יש הרבה ילדים עם לב נורמלי שניתן לשמוע אצלם אוושה. נראה לי שאתה יכול להיות רגוע לגבי הענין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


