שאלה לד"ר מתתיהו

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר מתתיהו
    מירב
    30/07/2009

    שלום רב
    אני בהריון רביעי עם תאומים,בת 37 חולת לופוס עם אנטיRO חיובי,כרגע בשבוע 14 להריון,שקיפות עורפית תקינה לשני העוברים.להמלצת הרופא(ד"ר שנהב)יש לבצע אקו לב לעוברים כבר בשבוע הקרוב,הבעיה היא שכל בתי החולים שפניתי אלייהם מבצעים את הבדיקה בשבוע 20+ ולא מבינים את חשיבות הבדיקה לגבי בשבועות האלה הקריטיים בהם עוד ניתן יהיה לטפל במקרה הצורך.
    שאלתי היא האם אתה מבצע את הבדיקה הנ"ל בשבוע כזה ? ואם כן איפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר מתתיהו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב עובר ו SLE

    ד''ר אברהם מתתיהו
    30/07/2009

    שלום מירב
    בד"כ הבעיות של מעבר נוגדנים מתחילות לפי מיטב ידיעתי לקראת שבוע 16 להריון.
    הסכוי לפגיעה בעובר הוא נמוך אפילו אם יש נוגדנים.
    במקרים שיש נוגדנים אכן אנו מתחילים לבדוק בשבוע כזה (למרות שזה יכול להיות קשה טכנית)
    והמטרה בין השאר לברר את הדופק (לשלול חסם מלא בהולכה בין הפרוזדורים לחדרים) ולנסות להעריך את ההולכה לפני שמתפתח חסם מלא ע"י מדידה של ה PR המכני שמרמז בערך על זמן ההולכה בין הפרוזדורים לחדרים.
    צלצלי ליחידת הלב לילדים בקפלן ביום א' הקרוב אם תרצי לברר עוד פרטים (089441653 מזכירה תמי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו