כאבים בחזה

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בחזה
    יוסי
    06/09/2007

    שלום לד"ר שלום אני בן 16 וחצי , ובימים האחרונים אני סובל מ"כאבי חזה אני אתאר לך את התחושה ממש בצד שמאל איפה שממוקם הלב יש לי מדי פעם מן צביטות כאלה,ואני חייב להחזיק את הלב כדי שזה לא יכאב,הלכתי לביקור רופא עשו לי אקג והוא אמר שאין סכנה או משהו,הלכתי לקופ,ח חולים לכרדילוגית והיא בדקה אוטתי עם המכשיר ללחץ דם ועם ההאוזניות והיא אמרה שהמקור של זה לא בלב ,לדעתי הסיבה זה חוסר שעות שינה כל השבוע הייתי פעיל כל היום וישנתי 5 שעות ,כי הייתי צריך לקום מוקדם לבי"ס כי התראגלתי בחופש,בנוסף התזונה שלי לא ממש היייתה טובה בחופש ובזמן האחרון אני כמעט ולא אוכל הרבה ואני בעיקר אוכל ז'נג פוד,השאלה שלי מה המקור של הכאבים האלה וכיצד ניתן לטפל בזה.
    ובמידה וזה קורה לי מה לעשות אם אני לא בבית ,לאן לפנות?
    בדר"כ זה קרה לי שהייתי בבית אז הלכתי לישון וזה נפסק יום למחרת .
    האם זה מסוכן?
    יש לציין שאני סובל מ VSD ועברתי ניתוח לב פתוח בגיל 3 חודשים ואני במעקב כל שנה.\\
    ולגבי התזונה ואם יש לך עוד טיפים אשמח לקבל.
    לגבי ספורט אני הרבה רוכב על אופניים ובעבר הייתי בחוגי ספורט כמה שנים טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בחזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחזה

    ד''ר דני פינק
    06/09/2007

    ליוסי שלום

    מה שאתה מתאר, זה סיפור שאני שומע לפחות חמש פעמים בשבוע . הכאב יכול להיות מאוד חזק אבל ללא סכנה.

    הכאב הזה הוא מקבוצת כאבים שידועה כ"כאבי גדילה". אני חושב שהוא קשור לשינוים שקורים בגיל שלך בחלבוני הסחוס בן העצמות, וכשזה קורה בחזה, בן הצלעות ועצם החזה שהיא העצם באמצע החזה בין הצלעות מצד ימין ואלה שמצד שמאל. בזמן מעבר מסוג חלבון של ילדים לסוג של מבוגרים, לפעמים יש מצב מאוד רגיש ובגלל שהסחוס נימצא בן שני העצמות, ייתכן שיגרם כאב נוראי. זה יכול ליקרות בגילאים שונים בכל מפרק כמו בירך או במרפק.

    האופייני לכאב הזה הוא שקשה לזוז, אפילו כואב לנשום לשניות עד שהוא עובר.זה יכול ליקרות אחרי התעמלות אבל ברוב המקרים, גם קורה במנוחה ללא קשר לפעולות גופניות.

    כשאני בודק מישהו עם בעיה זו, אני מוצא את הנקודה הרגישה על ידי לחיצה עם האצבע שלי וזה גורם לאותו כאב. אז האבחנה בטוחה.

    אין טיפול מוצלח למרות שתרופה כמו אספירין ונורופן יכולה לעזור. הבעיה שהכאב מגיע פיתאום ולא נמשך מספיק זמן לתת לתרופה להשפיע. מה שעוזר להתמודד עם הבעיה הוא הידע שזה לא מסוכן ושזה עובר עם הזמן.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו