בת 30

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • בת 30
    סתווית
    21/09/2009

    אני בת 30 אמא לארבעה. אני מאוד לחוצה וכל דבר קטן מוציא אותי משלווה בקיצור אפשר אפילו לאמר שאני בנאדם עצבני אפילו מאוד. לאחרונה יש לי מעין "צביטה " בצד שמאל שמתגברת עד כדי כך שאני מפסיקה לנשום לכמה רגעים כי זה בלתי אפשרי מרוב כאב. ובעיקר כשאני לחוצה ואז ה"צביטה" הזו כאילו יושבת לפרק זמן ממושך יותר ( לפעמים מעל שעה) בד"כ אני אדם בריא כשהתגייסתי לצה"ל אובחנה איוושה בלב. האם עליי להתחיל לדאוג בשל הממצאים החדשים האם יש צורך בבדיקה בעבר כשהגעתי לבית חולים בגלל המצב הנ"ל א.ק.ג היה תקין וגם כשאני רוצה ללכת להיבדק אז פתאום לא כואב מהנ עליי לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "צביטה" בצד שמאל

    ד''ר אברהם מתתיהו
    21/09/2009

    שלום דנית.
    מדור זה מיועד לקרדיולוגיה ילדים, ואת כבר "ילדה גדולה".
    בכל זאת, צביטה בחזה עם כאב שמתגבר בזמן נשימה וללא קשר למאמץ, ברוב המקרים אינו קשור ללב. כמו כן את מתארת שנעשה כבר ברור מסוים בעבר בגלל סיבה דומה ולא נמצאה בעיה. אני מציע לך להוריד לחץ ובכל זאת לפנות לקרדיולוג מבוגרים שישמע את הספור ויבדוק אותך ויחליט אם יש צורך בברור נוסף.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו