היצרות מסתם ריאתי

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • היצרות מסתם ריאתי
    רונן סלע
    27/09/2007

    ד"ר שלום,
    לבני בבן החודש אובחנה אוושה על ידי רופא המשפחה שההפנה אותנו לקרדיולוג. בדיקת אק"ג היתה תקינה. באקו מצא הקרדיולוג היצרות קלה (38) של מסתם הריאה. הוא אמר לנו שבשלב זה אין צורך בדבר מלבד מעקב כאשר אם ההיצרות תגבר יהיה צורך לפתוח אותה בצינטור. מה הסיכוי שההיצרות אכן תמשיך להצטמצם? עד איזה גיל קיים הסיכוי לשינוי המצב? האם יש סיכוי לשינוי חיובי - הרחבה ולא היצרות? האם הבבעיה הזו גורמת לעומס נוסף על הלב ומה המשמעות של זה? באיזה מקרים עושים צינטור, האם זה שכיח והאם הוא מתקן את הבעיה?
    מצטערת על ריבוי השאלות. אודה לך מאוד אם תוכל להשיב.

    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היצרות מסתם ריאתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצרות מסתם ריאתי

    ד''ר דני פינק
    27/09/2007

    שלום אמא מודאגת יש באמת מקום לא לדוג!

    1) משתמע שיש לך קרדיולוג מעולה וברפואה זה מאוד חשוב.

    2) ברפואת קרדיולוגיה ילדים בעיות של המסתם הריאתי הם הקלות ביותר ומתאימות לטיפול מוצלח בצנתור אם יש צורך.

    3) אחוז גדול של תינוקות עם הבעיה הזו משתפרים ללא צורך בטיפול.

    4) הרופא שלך לא ייתן שהיצירות תתקרב למצב שיכול לגרום לבעיה לבבית בעתיד

    5) במידה שיש צורך בצנתור, רוב הזמן הוא פותר את הבעיה לתמיד

    אני יודע שאין לי יכולת להפחית את הדאגה מאמא, אבל במצב שלכם יש מקום לצמצומה.

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו