מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה שהכל טוב..משה11/10/2007
ברצוני לשאול מס שאלות בנוסף לבדיקות שאני עובר אני בן 17 עברתי ניתוח לב פתוח VSD בגיל 3 חודשים,מדי שנה עושים לי אקו אולטר ואקג,לאחרונה פרסמתי בפורום שיש לי כאבים באיזור החזה איפה שלה ממש צביטות, הלכתי אח"כ לקרדיולוגית ועשיתי אקג ואמרו שזה לא קשור ללב וזהנ מחוסר מנוחה כנראה...
עכשיו יש לי כאילו לחץ כזה שאני מרגיש את הלב יותר ממש כזה לוחץ שאניעוש תנועה עם המותן כדי לקרב...
ובנסוןף אני רגיל לישון על הצד של ימי ןאו שמאל וזה גורם לי לכל מיני "קפיצות" , זה קשור ללב?
בנוסף אני רוכב הרבה על אופניים יש עם זה סיכון?
בעיקרון עשיתי טיולים ארוכים טסטי לחו"ל עסקתי בספורט תחרותי כמו ג'ודו כדורסל,אני מאוד פעיל.
השאלה אם יש איזה סיכון שייפתחו לי התפרים או הכל פסיכולוגי?
האם בגיל מאוחר יותר אני אצטרך לעבור טיפולים?
האם זה שאני גר בעיר ויש זיהו אוויר גבוהה זה משפיע?
הם תזונה של מקלדולדס חטיפים וזה הזה משפיע לרעה?
אם אני הופך להיות צמחוני יש בעיה עם זה?
ידוע לי שיש חור ממש קטן שעוד לא נסתם זה אמור להפריע בעתיד...
כיא ני מוצא את עצמי יותר חושש וחושש אני לא יודע אם זה פיזי או נפשי...
אשמח לתשובות תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו השאלה מורכבת מדי?אז בכלליות
משה12/10/2007אנשים עם מומי לב יש להם בעיה יותר מהאחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה שהכל טוב..
ד''ר דני פינק12/10/2007שלום עידן
כל שאלה שלך טוב וחשובה. בגלל שכל אחד שעבר תיקון לא באותו מצב, חייבים להתייחס לכל שאלה לפי מצבך אחרי שעוברים על כל ההיסטוריה הספציפית שלך ובדיקת גוף והבדיקות אחרות שעברת. בעצם זה אומר שצריך לשאול את הקרדיולוג שלך בזמן הביקורת במרפאה.
ברמה כללית, מישהו שעבר תיקון מוצלח של VSD יכול להתייחס לרוב השאלות שלך כמו כל אחד בריא ללא קשר להביעה לבבי.
נישמע לי שאתה באמת דואג יותר מדי! אתה חייב רופא\ה שאתה מאמין בו וזה העיקר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


