שאלה שהכל טוב..

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שהכל טוב..
    משה
    11/10/2007

    ברצוני לשאול מס שאלות בנוסף לבדיקות שאני עובר אני בן 17 עברתי ניתוח לב פתוח VSD בגיל 3 חודשים,מדי שנה עושים לי אקו אולטר ואקג,לאחרונה פרסמתי בפורום שיש לי כאבים באיזור החזה איפה שלה ממש צביטות, הלכתי אח"כ לקרדיולוגית ועשיתי אקג ואמרו שזה לא קשור ללב וזהנ מחוסר מנוחה כנראה...
    עכשיו יש לי כאילו לחץ כזה שאני מרגיש את הלב יותר ממש כזה לוחץ שאניעוש תנועה עם המותן כדי לקרב...
    ובנסוןף אני רגיל לישון על הצד של ימי ןאו שמאל וזה גורם לי לכל מיני "קפיצות" , זה קשור ללב?
    בנוסף אני רוכב הרבה על אופניים יש עם זה סיכון?
    בעיקרון עשיתי טיולים ארוכים טסטי לחו"ל עסקתי בספורט תחרותי כמו ג'ודו כדורסל,אני מאוד פעיל.
    השאלה אם יש איזה סיכון שייפתחו לי התפרים או הכל פסיכולוגי?
    האם בגיל מאוחר יותר אני אצטרך לעבור טיפולים?
    האם זה שאני גר בעיר ויש זיהו אוויר גבוהה זה משפיע?
    הם תזונה של מקלדולדס חטיפים וזה הזה משפיע לרעה?
    אם אני הופך להיות צמחוני יש בעיה עם זה?
    ידוע לי שיש חור ממש קטן שעוד לא נסתם זה אמור להפריע בעתיד...
    כיא ני מוצא את עצמי יותר חושש וחושש אני לא יודע אם זה פיזי או נפשי...
    אשמח לתשובות תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שהכל טוב..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו השאלה מורכבת מדי?אז בכלליות

    משה
    12/10/2007

    אנשים עם מומי לב יש להם בעיה יותר מהאחרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שהכל טוב..

    ד''ר דני פינק
    12/10/2007

    שלום עידן

    כל שאלה שלך טוב וחשובה. בגלל שכל אחד שעבר תיקון לא באותו מצב, חייבים להתייחס לכל שאלה לפי מצבך אחרי שעוברים על כל ההיסטוריה הספציפית שלך ובדיקת גוף והבדיקות אחרות שעברת. בעצם זה אומר שצריך לשאול את הקרדיולוג שלך בזמן הביקורת במרפאה.

    ברמה כללית, מישהו שעבר תיקון מוצלח של VSD יכול להתייחס לרוב השאלות שלך כמו כל אחד בריא ללא קשר להביעה לבבי.

    נישמע לי שאתה באמת דואג יותר מדי! אתה חייב רופא\ה שאתה מאמין בו וזה העיקר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו