קוואסקי..

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • קוואסקי..
    ז'קלין
    09/03/2010

    מבקשת מאד לדעת, מהו הטיפול למחלת הקוואסקי אצל תינוק בן שנתיים..
    האם מבריאים ממחלה זו בהמשך ?
    האם היה ניתן לאבחן זאת אילו היה נבדק סמוך ללידתו ?
    אנה מיכם, השיבו לי על שאלות אלה..

    ז'קלין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוואסקי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואסקי

    ד''ר אברהם מתתיהו
    10/03/2010

    שלום ז'קלין
    מחלת קוואסקי היא מחלה שבה יש דלקת של כלי הדם בגוף במקומות שונים. לכן גם יש לה אוסף של תסמינים כמו:
    חום גבוה הנמשך למעלה מחמישה ימים.
    אודם של לחמיות העיניים. פריחה עורית מסוגים שונים. שינויים בפה: שפתיים אדומות וסדוקות, לשון אדומה דמוית תות(לשון תותית), נפיחות והאדמת כפות הידיים והרגליים. מאוחר יותר מופיע קילוף בקצוות האצבעות. יתכן הופעת קשריות לימפה מוגדלות,
    לעתים מופיעים סימנים נוספים כגון כאב מפרקים, כאבי בטן, שלשול, אי שקט, ועוד.
    רוב התופעות הללו נעלמות לבד ולא משאירות נזק. באחוז לא גדול מהמקרים (כ 20 %) יכולה להיות
    מעורבות הלב עם מפרצות (אנאוריזמות) בעורקים הכליליים, ובחלק ממקרים אלה יכול להיווצר נזק בעורקים הללו גם לעתיד.
    הטיפול הוא אנטי דלקתי ב גמא גלובולינים, אספירין, ולעתים סטרואידים. הטיפול המוקדם מפחית הסיכוי לנזק לקורונרים. רוב הילדים מבריאים ללא נזק שאריתי.
    מאחר וזו מחלה חריפה, נרכשת ולא מולדת , לא ניתן לאבחן מחלה כזו סמוך ללידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו