בעיה בכולסטרול

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בכולסטרול
    אורי
    10/11/2007

    אני לא יודע אם זה קשור לפה, תגידו לי אם זה לא הנה העניין:
    אני בן 14 ולפני כמה ימים בצעתי בדיקת דם והתוצאות היו די מדאיגות, רמת הכולסטרול שלי הייתה יותר גבוהה ממה שאני צריך (הבדיקה הראתה- 178) והבעיה הייתה שהכולסטרול הטוב שלי היה הרבה יותר נמוך מהכולסטרול הרע (שהיה גם יותר גבוה ממה שאני צריך)
    אני עושה פעילות גופנית ואוכל בריא.
    מישהו יכול להסביר לי למה התוצאות היו כאלה רעות?

    תודה לעוזרים
    בברכה, אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בכולסטרול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכולסטרול

    ד''ר דני פינק
    25/11/2007

    שלום אורי

    דבר ראשון כשחוזרת בדיקת דם לא תקינה בהפתעה, זה לברר שהלקיחה היה תקינה ודבר שני זה לחזור על הבדיקה. ברמת כולסטרול חשוב שלקחו את הבדיקה כשאתה בריא ואחרי צום של לפחות 12 שעות מלאות. בכול זאת חייבים לחזור על הבדיקה.

    הסיכון של כולסטרול גבוה קשור להרבה מורכבים כולל סיפור משפחתי של בעיות לב כליליות בגיל מוקדם (ליפני גיל 50 או 55 שנה). בקיצור חייבים לשבת ביחד עם רופא שמבין בזה במידה שהבדיקות חוזרות עדין לא תקינות.

    הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו