דקירות

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • דקירות
    חסוי
    18/11/2007

    בתי בת 41/2 ומתלוננת לסרוגין מזה כחודש ימים על דקירות וכאבים בחזה ללא קשר למאמץ וללא קושי בנשימה. האירועים חולפים מאליהם לאחר מס" דקות.

    אנא עצתך האם יכול להעיד על בעיה ואם כן מהי וכיצד לפעול בנידון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלב

    חסוי
    08/12/2008

    אני סובלת מדקירות וכאבים הרגשה כאילו נתפס לי הלב ללא קשר למאמץ הכאבים מפסיקים לאחר כמה זמן ומתחילים שוב .כאשר יש לי דקירות בלב אני מנסה לקחת נשימה עמוקה אבל זה כואב מהדקירות חשוב לציין שאיני סובלת ממשקל יתר ולא חולה בסכרת וגם אף אחד מבני משפחתי . אשמח לדעת מדוע הכאבים ומה אפשר לעשות בנידון .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקירות

    ד''ר דני פינק
    25/11/2007

    חסוי שלום

    מה שאת מתארת, זה סיפור שאני שומע לפחות חמש פעמים בשבוע . הכאב יכול להיות מאוד חזק אבל בדרך כלל, ללא סכנה.

    הכאב הזה הוא מקבוצת כאבים שידועה כ"כאבי גדילה". אני חושב שהוא קשור לשינוים שקורים בגיל הילדה שלך בחלבוני הסחוס בן העצמות, וכשזה קורה בחזה, בן הצלעות ועצם החזה שהיא העצם באמצע החזה בין הצלעות מצד ימין ואלה שמצד שמאל. בזמן מעבר מסוג חלבון של ילדים לסוג של מבוגרים, לפעמים יש מצב מאוד רגיש ובגלל שהסחוס נימצא בן שני העצמות, ייתכן שיגרם כאב נוראי. זה יכול ליקרות בגילאים שונים בכל מפרק כמו בירך או במרפק.

    האופייני לכאב הזה הוא שקשה לזוז לשניות עד שהוא עובר.זה יכול ליקרות אחרי התעמלות אבל ברוב המקרים, גם קורה במנוחה ללא קשר לפעולות גופניות.

    כשאני בודק מישהו עם בעיה זו, אני מוצא את הנקודה הרגישה על ידי לחיצה עם האצבע שלי וזה גורם לאותו כאב. אז האבחנה בטוחה.

    כדאי גם לעשות בדיקת א.ק.ג. רק מפני שטוב שלכל אחד יהיה דוגמת א.ק.ג. בתיק וזו הזדמנות טובה.

    אין טיפול מוצלח למרות שתרופה כמו אספירין ונורופן יכולה לעזור. הבעיה שהכאב מגיע פיתאום ולא נמשך מספיק זמן לתת לתרופה להשפיע. מה שעוזר להתמודד עם הבעיה הוא הידע שזה לא מסוכן ושזה עובר עם הזמן.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו