VSD וצנתור -מלכה

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • VSD וצנתור -מלכה
    ד''ר דני פינק
    25/11/2007

    שלום ד"ר פינק,
    בני בן 11, גילו לו VSD בגיל חודשיים במסגרת בדיקה שגרתית ע"י רופאה של טיפת חלב.
    מאז ועד היום אנו במעקב של קרדיולוג אחת לשנה ללא שום מגבלה פיזית.
    בכל ביקורת מבצעים א.ק.ג ואקו לב וה"חור" נשאר באותו גודל ללא שינוי, לא גדל ולא קטן.
    אני רוצה לציין שהחור נמצא סמוך למסתם.
    בביקורת האחרונה שהיינו, נמסר לנו כי כדאי לסגור את החור, היות ומדובר בחור שאינו קטן, שאז לא עושים כלום, וגם לא גדול, אלא בינוני. גם בגלל המיקום הנוח, אז כנראה שזה יסגר בצינטור.
    שאלותיי:
    האם יש השפעה לגיל הילד, מדובר בילד שמתפתח היטב, וזה גיל בגרות, האם זה הזמן ולמה?
    2. האם לאחר ביצוע צינטור, אין צורך בביקורות?
    3. עם מה בדיוק סותמים את החור?
    4. האם אפשר לחזור לפעילות רגילה? מדובר בילד שפעיל כרגיל לבני גילו, ללא שום מגבלה.כמה זמן החלמה?
    5. האם יש סיכונים בצינטור? האם עושים זאת בהרדמה מלאה?
    6. אם לא מבצעים סגירה של החור, יש בכך סיכון לעתיד? כי עד עכשיו אמרו לנו שהכל בסדר, ואפשר להיות שקטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    VSD וצנתור -מלכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VSD וצנתור

    ד''ר דני פינק
    25/11/2007

    יש טכניקה היום לסגירת VSD בצנתור על ידי מטריה שיכולה להיכנס לצינור דק של הצנתר וניפתחת ביפנים הלב. החור חייב להיות מתאים לסגירה כזו ויש הרבה הגבלות בעניין. על הפרטים הספציפיים של הפעולה חייבים לשאול את הרופא שמצנתר שיכולים להיות הבדלים בין רופאים שונים בקשר למום ספציפי.

    זה בהחלט דורש מעקב בכול החיים אחרי הסגירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו