מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- VSD וצנתור -מלכהד''ר דני פינק25/11/2007
שלום ד"ר פינק,
בני בן 11, גילו לו VSD בגיל חודשיים במסגרת בדיקה שגרתית ע"י רופאה של טיפת חלב.
מאז ועד היום אנו במעקב של קרדיולוג אחת לשנה ללא שום מגבלה פיזית.
בכל ביקורת מבצעים א.ק.ג ואקו לב וה"חור" נשאר באותו גודל ללא שינוי, לא גדל ולא קטן.
אני רוצה לציין שהחור נמצא סמוך למסתם.
בביקורת האחרונה שהיינו, נמסר לנו כי כדאי לסגור את החור, היות ומדובר בחור שאינו קטן, שאז לא עושים כלום, וגם לא גדול, אלא בינוני. גם בגלל המיקום הנוח, אז כנראה שזה יסגר בצינטור.
שאלותיי:
האם יש השפעה לגיל הילד, מדובר בילד שמתפתח היטב, וזה גיל בגרות, האם זה הזמן ולמה?
2. האם לאחר ביצוע צינטור, אין צורך בביקורות?
3. עם מה בדיוק סותמים את החור?
4. האם אפשר לחזור לפעילות רגילה? מדובר בילד שפעיל כרגיל לבני גילו, ללא שום מגבלה.כמה זמן החלמה?
5. האם יש סיכונים בצינטור? האם עושים זאת בהרדמה מלאה?
6. אם לא מבצעים סגירה של החור, יש בכך סיכון לעתיד? כי עד עכשיו אמרו לנו שהכל בסדר, ואפשר להיות שקטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר VSD וצנתור
ד''ר דני פינק25/11/2007יש טכניקה היום לסגירת VSD בצנתור על ידי מטריה שיכולה להיכנס לצינור דק של הצנתר וניפתחת ביפנים הלב. החור חייב להיות מתאים לסגירה כזו ויש הרבה הגבלות בעניין. על הפרטים הספציפיים של הפעולה חייבים לשאול את הרופא שמצנתר שיכולים להיות הבדלים בין רופאים שונים בקשר למום ספציפי.
זה בהחלט דורש מעקב בכול החיים אחרי הסגירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


