מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לד"ר מתיתיהו - תוצאות צילום חזהמיכל11/11/2010
שלום רב,
לבני אור בן השנתיים וחצי יש asd והינו נמצא במעקב אחת לשנה.
לאחרונה היה חולה והתבקשנו לעשות לו צילום חזה, רופאת המשפחה טענה כי הצילום לא נראה תקין.
להלן התוצאות:
אין רואים בבירור תסנין.
ציור ריאתי מוגבר פראמדיאסטינלי. - מה זה אומר?
צל הלב תקין.
אנו נבקר אצל רופא הריאות בשבוע הבא, בינתיים הייתי רוצה לדעת אם התוצאות אכן מדאיגות?!
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לד"ר מתיתיהו - תוצאות צילום חזה - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו12/11/2010שלום מיכל
קשה להתייחס ברצינות בלי לראות את הצילום. אך גם לפי התשובה קשה להגיד הרבה. אם הASD הוא לא קטן אז יש זרימה מוגברת לראות בגלל הדלף וזה כשלעצמו יגרום לריבוי ציור כלי דם בראות.
מה הייתה המחלה של הילד שבגללה נעשה הצילום והאם הבריא ממנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות צילום חזה - ד"ר מתתיהו
מיכל12/11/2010הילד היה עם חום גבוה כ5 ימים, שיעול עם ליחה, נזלת.
החום עבר, השיעול בדרך לעבור.
הילד עירני וחיוני.
אם הדלף גדול(יוצר ציור ריאתי מוגבר) מדוע מחכים לסגור אותו רק בגיל 4/5?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוצאות צילום חזה - ד"ר מתתיהו - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו12/11/2010קרוב לוודאי שהממצאים בצילום היו על רקע ברונכיטיס או דלקת ראות וירלית.
לגבי החלטה מתי לסגור ASD ,אם בכלל, זה תלוי בגודל הפגם ומיקומו וגודל הדלף(ב אקו לב! שהוא הרבה יותר אינפורמטיבי מהצילום) גיל הילד (פגמים לעתים קטנים או נסגרים ספונטנית בשנתיים הראשונות), האם יש סיכוי לסגור את הפגם בצנתור ע"י מטרייה (האם הוא מרכזי ויש לו שוליים מסביב ואז כדאי לחכות עד גיל 4-5 ולעשות זאת בצנתור במקום ניתוח), האם יש סימפטומים כלשהם והאם הלחץ הריאתי תקין.
בקיצור יש הרבה גורמים להתחשב בהם וכדאי לשאול את הקרדיולוג שמכיר את הילד מה התוכנית לעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


