בעיה בלב

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלב
    רון
    18/11/2010

    שלום ד''ר
    אני בן 14 וחצי
    מאז שנולדתי אמרו לי שיש לי איזושהי בעיה בלב
    אמרו לי שחסר לי עלה בלב משהו כזה
    אני משחק כדורגל כבר מלפני כמה שנים בתפקיד שוער
    בשיעורי ספורט אני תמיד מתאמן רץ ואפילו משיג תוצאות טובות
    לפני כמה שנים הרגשתי יותר קושי אך מאז התחלתי לעשות ספורט , להרזות ומאז פשוט כלום
    אני לא מרגיש קושי בכלל לא בוא נגיד שגם לפני שנתיים שלוש שקלתי יותר 5 קילו
    וכל שנה אני עושה אקו לב וכלום לא משתנה תמיד נשאר אותו דבר
    השאלה שלי היא:
    רוצים לקבל אותי למשהו גדול בכדורגל בתפקיד שוער
    זה יותר מאמץ ממה שנדרש האם אני ילך לרופא אקו לב
    הוא ייתן לי רשות ללכת ולשחק בכדורגל
    מכיוון כדי להיות בכדורגל אני צריך לעשות בדיקות רפאויות!
    והאם זה מסוכן?
    תודה רבה ד''ר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בלב - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    19/11/2010

    שלום רון
    קשה לי לתת לך תשובה רצינית בלי לדעת מה בדיוק יש לך בלב.
    הכי טוב הוא כמובן לשאול את הקרדיולוג שמכיר אותך ועוקב אחריך.
    אם נעסוק בניחוש, אולי יש לך מסתם של אבי העורקים (אאורטלי) עם 2 עלים במקום 3. במקרה כזה, אם אין הצרות של המסתם או דליפה משמעותית ואם אבי העורקים אינו מורחב אז אין בעיה להשתתף רגיל בספורט. (בקצור צריך לדעת יותר פרטים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו