אקו לב עוברי

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • אקו לב עוברי
    אמא
    28/01/2011

    שלום לכם
    אני היום בשבוע ה23 להיריון.
    באקו לב עוברי נצפה:
    היפופליזיה קשה של חדר ימין ומסתם תלת-סניפי.
    עורקי ריאה קטנים מאד.
    נידגם VSD ממברנותי ואחד MIDMUSCULAR קטן.
    חדר שמאל תקין.
    קשת האורטה תקינה ורחבה.
    המום מוגדר כחדר ימין היפופלסטי עם עורקי ריאה קטנים.
    הקרדיולוג הסביר לנו שמדובר במום לב קשה מאוד וקשה לחיות עמו. והוא המליץ הפסקת היריון. התיעצנו עם כמה רופאי ילדים וקרדיולוגים והם המליצו גם הפלה.
    מה אתם חושבים על זה, במידה והמשכתי בהריון האם יש סיכוי שהבן שלי יחיי בלי בעיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב עוברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב עוברי - תגובה

    ד''ר יוליוס הגש
    29/01/2011

    הפסקת ההירון היא החלטה אישית של כל משפחה.המום שתיארת הוא מום לב קשה.לאחר סדרת ניתוחים (לפחות 3) יתכן שניתן יהיה להגיע למצב שהתינוק יהפוך לבוגר עם מום לב. השרידות של ילד עם מום לב כזה יכולה להיות ארוכה, אך לרוב פחות מאנשים ללא מום לב.
    מבחינה רפואית אם המשפחה מבקשת הפסקת היריון, במום לב מסוג זה אני ממליץ
    לועדה להפסקת היריון לאשר את הבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו