מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ניתוח תיקון TGA - תפקודי מערכותהראל16/12/2007
שלום רב,
לפני שבוע עברה בתי (כיום בת 19 ימים) ניתוח תיקון TGA. לאחר הניתוח התגלה דימום חמור ובית החזה נפתח שוב למשך כיממה. היום היא עדיין מורדמת ומונשמת, ולא מוסיפה נשימות.
מאז, היא עוברת דיאליזה במחזורים של 1/2 שעה IN ו- 1/2 שעה OUT. הכליות נותנות מעט מאוד שתן, ואנחנו מודאגים מתפקודן. לא הצלחנו להבין אם זה מצב סביר או שקיימת סכנה ממשית לעתיד הכליות. האם יש סיבה לדאגה? כמו כן, אחת לכמה שעות או אחת ליממה בערך, יש נפילות בלחץ הדם, למרות מתן אדרנלין של 2 מיליליטר לשעה (שוקלת עכשיו כ- 3 ק"ג). הנפילות מגיעות עד כ- 50/20 מיליליטר כספית. האם זה מצב סביר לשבוע לאחר הניתוח?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח תיקון TGA - תפקודי מערכות
ד''ר דני פינק16/12/2007שלום חגי
ברור לי מהסבר שלך, שאתם במצב קשה וגם שהצוות הרפואי משתף אתכם במצב הבת. נכון שיש קבוצה גדולה של ילדים שכולם נקראים בהבחנה TGA אבל לכל ילד וילד יש פרטים שונים ובסופו של דבר, אין שני ילדים זהים. תיקון בניתוח של TGA הוא ברוב המיקרים מוצלח אבל ברור לכולם שהניתוח הוא לא פשוט- ובעצם, די קשה עם אפשריות לסיבוכים רבים. גם נכון שיש ילדים שעוברים הסיבוכים ובכל זאת מגיעים להחלמה ולמצב טוב. רק הרופאים המטפלים בבתכם יכולים לתת תשובות לשאלות הנכונות שלך.
וכמו בטיפול של כל חולה, יש מקום גם להרבה תפילה.
אני מקווה להחלמה שלימה ומהירה לבת שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מאוד מודה לך
הראל17/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


