איושה אצלי והמשמעות אצל בני

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • איושה אצלי והמשמעות אצל בני
    ירון
    09/04/2011

    שלום רב,

    אני בן 34 . ובני בן שנה ושבע חודשים.
    אובחנתי בבדיקות בלשכת הגיוס כבעל איושה ובבדיקות שנערכו בגיל 18 אז אובחן לי דליפה במסתם המיטרלי.

    בגיל 29 עברתי בדיקת אקו דופלר ונמצא שכנראה הדליפה נסגרה כי תוצאת הבדיקה היתה תקינה מלבד הממצאים הללו:
    "הספטום מעובה במידה גבולית"
    "בדופלר - אי ספיקה מיטרלית מזערית חסרת משמעות המודינמית"

    בני בן ה1.7 נולד עם איושה גם כן שחלפה כעבור יום יומיים מהלידה.


    פרט נוסף שברצוני להוסיף הוא שאבי בן 60 וגילו לו לפני כחודש איושה בבדיקת אקו לב שיגרתית ולכן הופנה לבדיקה אחרת ששם גילו לו הצרות של 90 בעורק הצוארי(קרוטיס) והוא עתיד לעבור ניתוח. והבנתי שזה גנטי.

    האם לאור כל הנתונים הללו יש צורך בבדיקות של בני כדי לגלות האם יש לו איזשוהי בעיה ?

    תודה רבה,
    ירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איושה אצלי והמשמעות אצל בני - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    11/04/2011

    שלום ירון
    לפי מה שאתה מתאר לך אין בעיה של ממש.
    לאביך יש בעיה שהיא בד"כ נרכשת כנראה בגלל הסתיידות העורקים (לפחות לא מסרת על בעיה מולדת ברורה)
    לבנך היתה אוושה מיד אחרי הלידה שנעלמה (דבר מאד שכיח ואינו אומר שיש בעיה)
    לסכום, לפי האינפורמציה שמסרת,אני לא רואה קשר בין הדברים ואיני רואה בעיה מיוחדת כרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו