גמילה מקלונקס אחרי חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקלונקס אחרי חודש
    מוטי
    06/10/2019

    שלום,
    לאחר שימוש של חודש בכדור קלונקס 0,25 מג פעמיים ביום, לאחר המלצת רופא לטיפול הסחרחורות שמלוות בחרדה. הפסקתי בהדרגה את השימוש,וירדתי ל0.25 מג ביום למשך כמה ימים, תופעות הלוואי מורגשות כמו תחושת נימול בידיים וברגליים, חרדה ולחץ, כמה זמן נמשכים תופעות הלוואי של הגמילה? הומלץ לי היום מרופא המשפחה על כדור בשם נרוטיב, שבוע ראשון פעם בערב ואחרי שבוע פעמיים ביום, האם נטילת הנרוטיב לא יחמיר ויאחר את תופעות הלוואי של הגמילה? חשוב לי לדעת כמה זמן עוד ארגיש את מה שאני מרגיש לאחר הפסקת לקיחת הקלונקס, תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקלונקס אחרי חודש

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס

    ד``ר בן עמית
    12/10/2019

    מוטי היקר,
    נטילה של קלונקס פעמיים ביום למשך חודש גורמת להתמכרות, וככלל לא מומלץ ליטול תרופות מקבוצה זו באופן ממושך. אי לכך, אכן צפויים תסמיני גמילה, כפי שתיארת, שעשויים להמשך כמה שבועות. רמוטיב הוא טיפול שלא מזיק אבל לא מועיל, ולוקח לו כחודש עד שמתחיל (לא במיוחד) להשפיע. אם אני מבין נכון, לא היה מעורב איש מקצוע (פסיכיאטר), אלא רופא משפחה, שמסור ככל שיהיה, אינו מומחה בדברים האלה. לכן ההמלצה שלי - להתייעץ עם פסיכיאטר מומחה. אני זמין אם מעוניין, וגם בקופת החולים יש רופאים מצויינים. שווה את הטרחה - אלה החיים שלך. בהצלחה.
    ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקלונקס אחרי חודש

    מוטי
    12/10/2019

    הי ד"ר עמית,
    תודה רבה על התשובה,
    אכן פסיכיאטר לא היה מעורב, מי שנתן לי את הקלונקס הוא פרופ' לאף אוזן גרון שניגשתי אליו כדי לטפל בסחרחורות, את הרמוטיב רשם לי רופא משפחה, יש לציין שתופעות הסחרחורות כמעט ונעלמו לחלוטין, רק שסיימתי את כדור הקלונקס הבנתי את השפעותיו ואיך הגוף שלי התמכר אליו, עברו 6 ימים מאז הרבע כדור האחרון, עדיין מרגיש תחושת נימול בידיים וברגליים שלפי התיאורים של נוירופתיה זה בדיוק התסמינים שאני חווה, אם אפשר ברשותך שתי שאלות,
    1)אם אינני חווה חרדות/סחרחורות אין טעם שאמשיך עם הרמוטיב?
    2)האם הגיוני שתופעות הלוואי של הכדור גורמות לתחושת הנימול שתיארתי? ערבים בשרירים של הידיים ונימול בכפות הרגליים עד לברכיים ובכפות הידיים,
    תודה רבה מראש,
    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו