נטילת תוסף ברזל ושתיית יין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת תוסף ברזל ושתיית יין
    מנשה קל
    05/12/2016

    אני בריא, ללא תסמונת מטבולית, בן 71. 1) אני נוטל עם כל ארוחה לציטין פוספטיד, וכן קו-אנזים קיו 10 פעם ביום. האם זה תורם לי? 2)אני מוסיף מיסו האטשו, האם כמות המלח שם אינה פוסלת את יתרון הפרו-ויטמינים שבו? 3) יין אדום עם הארוחה פוגע בספיגת הברזל שבמזון? מה ביין? גם לבן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 1.תוספים 2. יין וברזל

    שושנה שרשבסקי
    06/12/2016

    שלום מנשה,
    1. לגבי התוספים:
    אינני מכירה אותך, לכן אין אני יכולה להגיד אם זה תורם לך ספציפית. אתה בעצם זה שיכול להגיד אם הוא עוזר לך.
    בכל אופן, יש מחקרים רבים שמוכיחים שתוסף מלציטין פוספטיד או בשמו האחר "פוספטידיל סרין" תורם רבות לשיפור הזכרון, לצלילות המחשבה ואפילו למניעה של דמנציות.

    CoQ10, הוא אנזים חשוב לשמירה על הלב,.
    עם הגיל , כמותו ויצורו בגוף יורד, לכן זהו תוסף מומלץ (אם לוקחים תרופות , לבדוק שאין התוויות נגד)

    2. מוצרים מותססים נחשבים כבריאים מאד כי הם עשירים בנוטריאנטים רבים, הבעיה היא הכמות העצומה של נתרן במיסו (וברוטב סויה), לא צריך לוותר על האכילה אבל לאכל במידה (כפית-שתיים).
    הכמות היא מילת המפתח!
    3. ליין אדום, רמה גבוהה של פוליפנולים שהם נוגדי חמצון חזקים .
    רזרבטרול הוא פולפנול הנמצא בקליפת הענבים האדומים (כמעט ואין בענבים לבנים),
    הוכרח שכוס יין אדום עם הארוחה העיקרית שומר על בריאות הלב, אינו פוגע בספיגת הברזל.
    לחיים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו