כייצד להרגיע את חבר שלי ??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כייצד להרגיע את חבר שלי ??
    יניב
    19/07/2011

    הי אני וחבר שלי בשנות ה20 לחיינו .. הוא החבר הראשון שלי ואני החברה השנייה שלו ..

    אנחנו יוצאים כצי שנה ומאוד אוהבים .... יש לציין שהוא הראשון ששכבתי איתו. שכבתי איתו כלאחר חודשיים שהינו ביחד הוא תמיד מחכה לי ומכבד ומחמיא מאהב למופת ..

    אבל בהתחלה כאב לי וירד לי דם הוא נבהל מהדם אבל הסברתי לו שזה טיבעי ובהמשך אם ניהיה קשובים זה לזה נוכל להנות ממש ...

    בהמשך עדין היה כואב לי ... והיו פעמים שהיתי מאוד עיפה ולא היה באלי הוא עשה לי פרצופים מאוכזבים אך שתק כי כיבד אותי בזמן האחרון באלי ממש סקס איתו אבל הוא מסרב בתוקף ואומר שהוא ממש מפחד להכאיב לי ושהוא אף פעם לא נהנה איתי כי הוא הרגיש שהוא מזיק ליאני כל כך רוצה לישכב איתו ולהנות אבל הוא נסגר יש לו ממש טראומה כייצד אני מרגיע אותו ומתקנת את מה שהיה המצב עושה לי רע ועצוב לשנינו ממש התווכחנו ... זה מעליב מאוד הוא לא רוצה לשכב איתי בשום צורה ....
    ממש מסרבב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כייצד להרגיע את חבר שלי ??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כייצד להרגיע את חבר שלי ?? - תגובה

    אורית פס
    27/07/2011

    לאחר שניסית בדיבורים מעודדים והרגעה אך ללא הועיל יש מקום להיעזר בגורם מקצועי ולו לפגישה או שתיים כדי לשבור את מעגל ההימנעות אליו נכנס החבר,לפעמים מה שלא מקבלים מבן הזוג מקבלים ביתר קלות מאיש מקצוע המייצג סמכות מקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו