מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר חשק...?אני 2220/07/2011
אני 5 חודשים בלי מערכת זוגית
וגם היו הרבה פעמים אפשר לומר בסביבות 8 חודשים שגם בקשר עם האקס
היו הרבה פעמים שלא נהנתי במיטה....
יצא לי להיות במצב שהיה יכול להתפתח ל...אינטימיות,אבל לשמחתי לא,
כי הבנתי שזה לא מה שאני צריכה...אני צריכה את הקשר מאהבה וחיבור
זה גם מה שגרם לחודשים העגומים יותר בסקס עם האקס...
האם זה מוזר? שאני כ"כ הרבה זמן בלי?
אני גם לא מרגישה צורך או רצון לאונן...
אני מנסה להכיר בחור לקשר שממנו בנוסף לעוד דברים
יהיה את הסקס,אבל אולי אני פשוט לא כ"כ אוהבת את זה?
או שזה פשוט האקס שהשאיר לי טעם רע ...
וגם הבעיה שאני באתר הכרויות,ויש כ"כ הרבה מגוון
שאני לא יודעת איך לבחור ,אם לבחור לפי המראה שמאוד חשוב לי
או בחור שמתפתח קשר נפשי קצת אבל פחות מתלהבת מהמראה...
האקס לא היה כזה יפה,אבל בהתחלה הוןא התאמן הרבה והיה יותר רזה בזכות זה
וגם הקשר בינינו היה מדהים
אבל בהמשך המראה שלו הפך להיות פחות טוב ואפילו חשבתי לעצמי ,אני נראית מעולה מה אני צריכה להסתפק בזה.... מה גם שהקשר שלנו דעך...
אבל עובדה אני 5 חודשים בלי אפשרות אמיתית לקשר....
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר חשק...? - תגובה
אורית פס27/07/2011נשים רבות מעבירות פרקי זמן ארוכים ללא זוגיות מסיבות שונות וזה בסדר,
גם העובדה שללא זוגיות פחות בא לך היא נורמלית לגמרי ,כך הדברים פועלים אצלך בנקודת זמן זו ואת יכולה להרגע ולקבל את המצב.
בקשר לחלק השני של השאלה :איך לבחור בחור מהמגוון העצום שבאתר -בענין זה את יכולה להיעזר בגורם מקצועי שיעזור לך להגדיר מה חשוב לך בבן-זוג איך למיין\לסנן\ לאבחן מועמדים פוטנציאליים כך שלא תשחיתי את זמנך לששוא באינספור פגישות סרק מאכזבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
