בן זוג חדש- 2 שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן זוג חדש- 2 שאלות
    א.
    17/08/2011

    שלום,
    אני בת 25, ממש לאחרונה התחלתי לקיים יחסים עם בן זוג חדש. קודם כל יש לציין שהוא מספק אותי מעל ומעבר, הוא ממש מדהים. אבל יש שתי בעיות דווקא מבחינת הסיפוק שלו:
    1. בפעמיים היחידות ששכבנו עד עכשיו הוא לא גמר. הייתה חדירה של חצי שעה, אולי יותר, והוא ניסה בכמה תנוחות ובצורה די אינטנסיבית, אבל הוא פשוט לא מגיע לזה.. אני מאוד רוצה שהוא יהנה ויגמור. מה אפשר לעשות? ממה זה נובע?
    (אנחנו בינתיים עם קונדום, זה בטח מקשה. אבל בכל זאת האם יש משהו שאפשר לעשות?)
    2. יש לי אקטרופיון מדמם. זה אומר שבזמן קיום יחסים יש דימום קל אבל זה תקין. רוב הגברים נבהלים מזה לחלוטין. הוא קיבל את זה יחסית יפה, אבל אני רואה שזה קצת מרתיע וקצת "מוריד". מה דעתך לגבי צריבה בלייזר? אמרו לי בעבר שלא כדאי כי זה עלול לגרום להידבקויות. מצד שני, אם הסיכון לא גדול, אולי בכל זאת כדאי, כי הדימום בזמן הסקס מאוד הורס את האווירה...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן זוג חדש- 2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן זוג חדש- 2 שאלות - תגובה

    20/08/2011

    לגבי הבעיה הראשונה - כנראה זה בגלל הקונדום. האם הוא מצליח לגמור באוננות על ידך? אל תשימו את השפיכה שלו כמוקד יחסי המין בינתיים.

    לגבי הדימום והטיפול בו - אם זה שכיח, בהחלט שווה להתייעץ עם גינקולוג/ית לגבי צריבה. מעבר לדימום שמרתיע, זה גם עשוי לתרום להתפתחות אנמיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו