אין לי כתובת אחרת לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי כתובת אחרת לעזרה
    ra
    25/08/2011

    שלום,

    קיימתי יחסי מין 5 ימים לפני קבלת מחזור עם אמצעי מניעה (קונדום שלא נקרע) יום למחרת היו לי הפרשות חומות (ממש קצת).

    לאחר 5 ימים קיימתי שוב יחסי מין עם קונדום ובמהלך היחסים היו הפרשות חומות שוב, כמה שעות לאחר מכן היה נראה שקבלתי מחזור (בדיוק בזמן שהייתי צריכה לקבל), היה דם והפרשות חומות, יום למחרת היה עדיין לא יותר מדיי מצד אחד וגם לא קצת, מלווה בהפרשות חומות.

    הנחתי שמהחזור התחיל והתחלתי לקחת גלולות בפעם הראשונה (כביכול מאז הפסקה ארוכה של כמה שנים שלא נטלתי ), ממה שהיה זכור לי היה עליי לקחת את החפיסה הראשונה ברגע שהמחזור התחיל, עכשיו מה שקרה זה שהמחזור הפסיק והיה רק יומיים ממש עדינים.

    השאלה אם זה תקין והגיוני?

    והאם בדיקת הריון ביתי יכולה לשלול הריון? וזו בדיקה אמינה? רוצה להימנע מבדיקת דם להריון.

    אם אקבל אחרי שאפסיק את הגלולות (כלומר אחרי ה 21 יום) זה אומר שהכל בסדר ? ואין סיבה לדאגה?

    אשמח לעזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי כתובת אחרת לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכתובת היא פורום רפואת נשים

    27/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו