שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    עדי
    25/08/2011

    אני בת 23 ומאחר לי המחזור ...
    אני מתחילה ממש לחשוש, אני וחבר שלי מקיימים יחסים אבל משתמשים בקונדום (אני עדיין לא לוקחת גלולות).
    בפעמים האחרונות הוא נכנס ממש בהתחלה לכמה שניות ללא הקונדום . אני לא יודעת מה עבר לנו בראש אבל זה מה שקרה. :(
    אני בדר"כ בן אדם שאף פעם לא איחר לו המחזור, תמיד קיבלתי בדיוק באותו תאריך שקיבלתי במחזור הקודם והנה עכשיו זה לא קורה.
    יש לי תחושות ממש מוזרות של כאבי בטן (אני מרגישה שכל הבטן רגישה), כאבי רגליים, כאבים בחזה ובעיקר אני מרגישה המון המון לחץ רק מהחשש הזה.
    אני ממש חסרת אונים ואשמח לייעוץ.
    אני לא יודעת אם כל מה שאני מרגישה אלה אולי תסמינים של תחילת הריון.

    במידה ואני בהריון האם יש מקום שאפשר לבצע בו הפלה בצורה דיסקרטית? כי אני ממש לא רוצה שדבר זה יגיע לידיעת משפחתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    אורית פס
    25/08/2011

    כדאי שתיגשי לגניקולוג\ית שלך בקופה להנחיות מה לעשות,אינך קטינה ולכן שום מידע שאת לא מעונינת שיעבור הלאה לא יגיע להורייך,ראשית יש לאשר או לשלול הריון ורק אח"כ לדאוג להפלה [בכל מרכז רפואי יש ועדות הריון למצבים של הריון לא רצוי].
    ככל שתקדימי לפנות לרופא כן ייטב,ובינתיים את יכולה לקנות בבית מרקחת ערכה לגלוי הריון ,
    גם אם את בהריון יש מה לעשות,זה לא נעים אך גם לא סוף העולם,יש פתרונות ואת חיה במדינה בה הפלות הן חוקיות ונעשות בצורה הכי בטוחה ומקצועית שאפשר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה

    עדי
    27/08/2011

    תודה רבה על התייחסותך,
    ביצעתי ביום שישי בסביבות הצהריים בדיקה וגם ביום שבת על הבוקר, ובשתי הבדיקות התוצאה היתה שלילית.
    הכאבי בטן מאוד חזקים והם אפילו מעירים אותי באמצע הלילה.
    אשמח מאוד אם תוכלו לכוון אותי מה עלי לעשות הלאה...

    אלו כאבי בטן שאף פעם לא חוויתי וזה קצת מדאיג.
    האם אני יכולה לשמוח על הבדיקות שביצעתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה - תגובה

    אורית פס
    29/08/2011

    רק לבדיקות דם יש 100% ודאות.
    מדוע אינך פונה לגניקולוג\ית עם כאבי הבטן העזים מהם את סובלת?
    צריך להבין שפורום זה לא נועד להחליף טיפול רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו