ייעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ
    רינת
    15/09/2011

    היי

    פניתי לכמה פורומים ,לא ידעת מי מהם יכול באמת לענות לי על השאלה שלי .
    יש לי חבר בן 34 ואני בחורה בת 24 .
    בהתחלה היחסי מין שלנו היו סוערים ועם משיכה . אבל לסיפוק אמיתי לא הגעתי איתו .
    אני אוהבת שיחסי מין הם ממושכים עם ליטופים ופנטזיה .
    היחסי מין שלנו מאוד קצרים , למשך שנה שני תמיד הייתי היוזמת , והמשכת , תמיד אני יותר הראתי את המשיכה שלי . למרות שאני רגילה להפך .
    בהתלה מאוד הפריע לי שאנחנו כמעט ולא מתנקשים , וגם עם כן אני לא נהנת , מדוע ??
    אני אוהבת את הבחור , והוא מאוד אוהב אותי אפשר להגיד שהוא אוהב אותי הרבה יותר ממה שאני אותו .
    אבל בקע של משיכה לא הייתי אומרת שאני מרגישה ממנו את זה , הוא רק מוריד ממני ביטחון עצמי .
    בהקשר ללהתנשק אני אכלתי סרטים , חשבתי שאולי יש לי ריח לא נעים מהפה בגלל זה אולי הוא נגעל (הוא אדם מאוד נקי ואסתטי )לכן זוהי המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש . בסופו של דבר שאלתי אותו אמרתי לו שחשבו לי באמת שיגיד לי את האמת , הוא ענה לי שמה פתאום הוא פשוט לא שם לב שאנחנו לא מתנשקים הרבה .
    אני לא יודעת מה לעשות הוא גבר יותר מבוגר ממני עם הרבה יותר ניסיון ממני , .
    ואני כבר מתחילה לפנטז על גברים אחרים כי לא מסופקת

    גם בסמן האחרון התחלתי להשוות אותו לאקס שלי שהיה בגילי , ותמיד היה נמשך אליי ונורא אהבתי את ההרגשה הזו . מזה בגלל הגיל ?
    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ - תגובה

    אורית פס
    17/09/2011

    חשוב ששאלת אותו לגבי הנשיקות,וכך כדאי שתעשי עם שאר הדברים שמפריעים לך,ספרי לו מה חשוב לך בסקס ,מה מגרה אותך ומה נעים לך ,כל זאת בתקווה שהוא מאהב מתחשב ויפעל על פי בקשותייך,לגיל שלו אין שום קשר ,,,יש האוהבים נשיקות ויש שפחות ,יש האוהבים קצב איטי מלווה בליטופים ויש שהם יותר ממוקדי מטרה,יש המחזרים ומביעים ביתר קלות את משיכתם ויש המתקים לבטא זאת...
    נסי לבקש בתקווה שלפחות חלקית החבר יבוא לקראתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    רינת
    18/09/2011

    שלום
    אני מודה לך על התשובה .
    הבהרתי לו כבר את הנושא והיו לי שיחות על זה .
    ואני די אומרת לו שמפריע לי שאין ליטופים , וכדומה , הוא אומר שהבין .
    אבל מתעלם מזה , כי הוא עייף מעבודה ויש עליו המון לחצים .
    רציתי לשאול אותך העם זה שאנחנו בקושי מתנשקים , ועם מתנשקים אז אני לא כל כך נהנת כי הוא עושה את זה בדרך שלו , ולא מנסה גם לעמוד בקצב שלי , זה יכול להעיד כחוסר תקשורת . ?אי ההבנה אחד של השני ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    אביעד
    18/09/2011

    יכול להיות חוסר תקשורת ועוד עשרות סיבות שכדאי שתבדקי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו