דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף
    מישל
    12/10/2011

    שלום,
    אני חושב שיש לי בעיה ואני לא יודע איך לטפל בה ובכלל, אם זה תקין או לא.
    אני בן 19 ויש לי זוג אשכים דיי קטן. הלכתי לרופא שקשור בנושא והוא אמר שה"מערכת" שיש לי דיי קטנה יחסית למה שיש בדרך כלל לאנשים אחרים, ושהוא מודע לכך שזה קטן לפי המטופלים שיש לו. בנוסף לכך, יש לי אשך תמיר שהוא ממש קטן יותר מהאשך השני.
    האם זה בכלל תקין העניין הזה של הגודל? זה יכול לפגוע לי בפוריות מפני שיש לי בעיה עם הזרע שכשאר אני גומר כמות הזרע היא קטנה מאוד (יחסית למה שאני רואה באתרי פורנו הכמות שלי ממש ממש קטנה), והצבע של הזרע תמיד כזה צהבהב.
    האם זה תקין? האם זה יכול לפגוע לי בפוריות?

    בתודה, מישל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - תגובה

    נטע ידיד
    16/10/2011

    נשמע לי שהדאגה שלך מיותרת. אצל כל גבר אשך אחד קטן מהשני. מספיקה כמות זעירה של זרעים איכותיים כידי להכנס להריון. גם אם יש לך פחות זרעים בפליטה , מה שנשמע לי לא נכון, עדיין כמות הזרעים בפליטה היא מליונים אז גם אם יהיה לך מליון אחד פחות זה לא יפגע ביכולת שלך להכניס אשה להריון. בכל מקרה אני ממליצה לפנות לרופא מומחה - לאורולוג רצוי שיהיה גם מטפל מיני לבדיקה כדי להרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו