לחץ לפני קיום יחסי מין בזמן ביוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ לפני קיום יחסי מין בזמן ביוץ
    אייל
    12/10/2011

    הי,

    אני עם בת זוגתי כבר מעל חמש שאני ואנחנו נושאים כבר שנה.
    רוב הזמן לא הייתה לנו בעיה בקיום יחסי מין ולי באופן אישי לי לא הייתה בעיה עם הזקפה.

    לאחרונה אנחנו מנסים להיכנס להיריון, אשתי מודיעה לי מתי היא מבייצת כמובן ואני נקרא לדגל :) ניסינו 4-5 חודשים ללא הצלחה. לאחרונה, כיוון שהנושא כבר נהיה לחוץ בגלל אי ההצלחה, בזמן שאשתי מבייצת אני לא מצליח להגיע לזקפה מרוב לחץ ומפחד שאני אפשל.

    אין לי ספק שמדובר בלחץ נטו שלי שאני פשוט לא מצליח לצאת ממנו, ככל שהזמן עובר ואנחנו לא נכנסים להריון. כאשר היא לא מבייצת ואני יודע שהיא לא, אנחנו מקיימים יחסי מין באופן שגרתי ולא מאולץ ולי אין בעיות ביצוע.

    אני כל כך מתוסכל מזה כבר שאני לא מצליח להתגבר על הלחץ שלי למרות שיש לי חשק.

    אשמח לעצה טובה...

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ לפני קיום יחסי מין בזמן ביוץ - תגובה

    נטע ידיד
    16/10/2011

    העצה הכי טובה היא להפסיק לדבר על הביוץ וההריון ולזרום עם הטבע. תבקש ממנה שלא תודיע לך מתי יש לה ביוץ, הדרך הפשוטה היא לקיים יחסי מין כל מס' ימים, לא לשמור על מרווחים מאד גדולים. כדי להכנס להריון לא חייבים לקיים יחסי מין ביום הביוץ גם יומיים לפני זה בסדר. הלחץ לא יתרום לכניסה להריון. יש נשים שנכנסות להריון מיד ולאחרות לוקח יותר זמן. אין ספק שהלחץ גורם לך לבעיות לזקפה ויתכן שהוא גם משפי עליה ועל הכניסה להריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בזמן קיום יחסי מין

    אייל
    10/11/2011

    הי נטע, תודה רבה.

    ניסינו לא לדבר על זמן הביוץ ע"מ לא להלחיץ (אותי בעיקר) אבל לדעתי כבר הגעתי למצב שקשה לי כבר לקיים יחסי מין בתדירות נורמלית מרוב לחץ. בת זוגתי לא מלחיצה ונורא תומכת, אבל - אני אדם לחוץ מטבעי וזה מתבטא בלא מעט פרמטרים.
    שוב, אין לי שום בעיה של זקפה בד"כ אבל כשאני יודע שאנחנו הולכים לקיים יחסי מין בערב, אני מוצא עצמי חושב על זה כל היום ושוב, כושל ברגע האמת.
    (אנחנו מקיימים יחסי מין כרגע בתדירות של 1-2 לשבועיים לצערי)

    בימים אלה אני מנסה לקבל טיפול דרך מכבי שירותי בריאות ללחץ, סטרס וכו'.

    מה את ממליצה לעשות? אולי שימוש בויאגרה(אני בן 32) כדי להתגבר על הלחץ עם קצת עזרה? אני אוהב את אשתי יותר מכל דבר אחר בעולם ואין דבר שאני רוצה יותר מלתת לה תינוק, בשביל שנינו כמובן.. הנושא הזה גורם לי לצער רב..

    מאוד מודה לך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו