מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין חשקליסה03/11/2011
אני לא מרגישה חשק מיני ביכלל אני לא נימשכת לבן הזוג שלי הוא לא מרגש אותי כמו פעם
אני בת 23 חייה בזוגיות עם האבא של הילד שלנו בן ה3 אנכנו יוצאים מאז הבצפר בהרך מגיל 14 לפני שנה ניפרדנו לכמה חודשיים כול אחד פנה לכיוונו הספקנו להכיר להיתאהב להיפרד .אחרי שלא מצאנו זוגיות טובה החלטתנו לעשות שלום בית למען הילד מאז השלום בית אני מנסה לקדם את עצמי לילמוד לעבוד להיום שממש החורף פה אני מרגישה בודדה וממש לבד ועם אנכנו מגדירים את הקשר בינינו ...אנכנו חיים למען הילד כול אחד לחוד הבעיות שלי לא מענינים אותו אני מרגישה שאולי נוח לו שהילד לידו וגם אני בתור מכונה אין פה רגשות הא לא ממלא אותי ולא מעלה חיוך על פני רוב הזמןן אני עצובה במיוחד בקירבתו מחפשת לו מה לעשות רק שלא היה בקירבתי אני לא רואה את שאר הילדים ממנו אני מאוד אוהבת ילדים ואת הילד שלי ומשום מה לא רואה עוד ממנו אני עדיין שותה גלולות עברתי איתו 2 הפלות אחרי הילד אין לי חברות אין לי עם מי לדבר אנ י לא יודעת מה לעשות אני רוצה אהבה .....בזמן האחרון אני חוושבת על פרידה כי זה כבר לא זה רק לא מגיע באמת לתוצאות ולסוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליסה
mosha03/11/2011את צעירה רק עם ילד אחד...ליכאורה קל יותר לפרק המשפחה
אבל את לבד יהיה לך קשה חברתית כלכלית ..תחשבי על היום של אחרי ..ועל זה נאמר "עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה" תני זמן תנסי לשדרג את היחסים...ותפנקי את עצמך בכל דרך שיתאפשר לך שיתגמל אותך על הסבל עם הבחור........בהצלחה אישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין חשק - תגובה
נטע ידיד09/11/2011מדבריך נשמע שהקשר שלכם לא רק שאינו מקדם אתכם אלא גם פוגע בכם או לפחות בך. את צריכה לשאול את עצמך לשם מה את זקוקה לקשר הזה. אם את מחליטה להשאר בקשר תלחמי לשפר אותו נשמע שככה זה ממש לא נכון. הזוגיות שלכם כפי שהיא היום עשויה יותר לפגוע בילד שלכם מאשר לתרום לו, היא מנוכרת, ללא חיבה ואהבה. כשאת עצובה כל הזמן הבן שלך קולט את זה. רק כאשר תהיי לבד ותתחילי לממש את עצמך תוכלי לאפשר לעצמך לחוש אהבה כלפי משהו אחר, במצב המדוכדך שבו את נמצאת אינך מספיק פנויה להכיל ולפתח רגשות אחרים. את צריכה להאמין בעצמך וביכולתך ולצעוד קדימה שם תמצאי אהבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ליסה09/11/2011אני איתו מגיל מאוד צעיר כמו שאמרתי כבר. מגיל 17 היתחלנו לגור יחד היתרחקתי מההורים לא סימתי בצפר לא עשיתי צבא ניכנסתי להריון ישבתי בבית גידלתי את הילד שנתיים אין לי בסיס אחר חוץ ממנו אין לי עבודה מסודרת אני ממש תלויה בו כשעזבתי אותו ליפני שנה היתגוררתי עם סבתא ממש לא היסתדרתי איתה עברתי לגור אצל הדודה ואז אצל האמא היתי במשבר נפשי כזה חיים חדשיים ואמא לא ממש יבינה אותי איתי לא היסתדרתי ביכלל ואז חזרתי אליו כי ראיתי את עצמי ממש עבודה היתי צריכה פינה לא יכלתי יותר לנדוד מפה לשם עם הילד ריחמתי אליו...חיים שלי! לא יכלתי להשכיר משהו כי לא היה איך הוא לא היה משלם מזונות והיה מאכיל אותי מרור שהיתי מבקשת כסף ....זה הסיפור יש פיתרון ?כי אני לא מוצאת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
