דעיכה באינטימיות אחרי נישואין ולידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דעיכה באינטימיות אחרי נישואין ולידה
    בת 26
    28/11/2011

    אני נשואה מזה כשנה וחצי ויש לנו ילדה בת שנה, מאז ומתמיד הייתה לי קצת בעיה להיפתח מבחינה מינית וליזום מגע. אולי זה נובע מחסימה רגשית כלשהי. בשנתיים האחרונות בעלי נוטל תרופות פסיכיאטריות נגד חרדות ולהרגעה, מה שמוריד בחשק המיני, כך שאין לו צורך כמעט בכלל במגע מיני. כל פעם שאני מנסה ורוצה ליזום אני לא יודעת איך לגשת אליו, כאילו שכחתי איך לגרות ואיך לפתח אקט מיני. כרגע בכל פעם שאני מנסה ולא מצליחה להתקרב אליו אז הוא אומר לי "תזמי" "תעשי" וכד'. אני רוצה לטפל בחסימה הזאת שלי, אני חושבת שזה קשור גם לזה שאני מרגישה די לא סקסית אחרי הלידה (למרות שירדתי במשקל) הגוף בכל זאת משתנה. מה עליי לעשות? איך לטפל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעיכה באינטימיות אחרי נישואין ולידה - תגובה

    נטע ידיד
    30/11/2011

    עליך לטפל ביכולת שלך להפתח. בעצם בעלך מבקש שאת תזמי זה קצת קשה למי שלא יזמה עד כה ועל כן שווה לשוחח על כך עם בן זוגך. לבקש ממנו שיזום גם כשאין לו חשק (אני מבינה שלכן הוא רוצה שתזמי) ואז תוכלי להמשיך ולזרום אתו. אפשרות נוספת היא לפנות לטיפול ואולי לבדוק אם כדורים אחרים לבעלך יכולים להשפיע על החשק שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו