מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם זה נורמלי???מישהי10/01/2012
אני יוצא עם מישהי בערך חודש ולפני שבוע הגענו למצב אינטימי ורציתי לרדת לה אבל היא לא הסכימה , בסוף היא אמרה שהיא רוצה שאני אגע לה למטה כי היא רוצה לגמור ,התחלתי לגעת לה עם האצבעות כדי להגיע לדגדגן ...בסופו של דבר יצא שאני מחפש לה את הדגדגן 10 דקות ולא מוצא ..בסוף היא אמרה לי "לא משנה " וגמרה לבד...פדיחה רצינית ,כאן בעצם השאלה שלי ,...
אני יוצא איתה אחרי שלא הייתה לי חברה שלוש וחצי שנים שזה אומר שלוש וחצי שנים ללא מגע אישה ,האם זה נורמלי שאני לא מוצא לה את הדגדגן בגלל שלא הייתי עם אף בחורה שלוש וחצי שנים?
חשוב לי לציין שלפני אותן שלוש וחצי שנים "יבשות" היה לי נסיון עם הרבה נשים (אומנם לא יצא לי הרבה פעמים לאונן להן אבל היינו עושים סקס רגיל )..האם זה נורמלי לשכוח איפה הדגדגן??
אשמח לתגובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
אילן15/01/2012אחי על תתביש להגיד "סליחה איפו הוא נמצא?" "אני יכל לקבל מפה?"
בעיקרון הדגדכן נמצא בהתחלה של האיבר המין "בבטן" רק צרך לפתח את הנרתיק
בכמה אצבעות אתה תראה "את המשלולש התענוגות"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה נורמלי??? - תגובה
נטע ידיד15/01/2012הפתרון לאי מציאה שלך יכול להיות מאד פשוט, במקום להתלבט היכן הדגדגן והיכן נעים לה תבקש ממנה שתניח את היד שלה על כף היד שלך ותנחה אותך. יתכן וכן נגעת בדגדגן אבל מה שמגרה אותה זה מגע בנדקודה שהיא ליד הדגדן לכן זה הכי טבעי והכי נורמאלי שכל אחד ינחה את השני היכן וכיצד נעים לו ומגרה אותו כשנוגעים בו, קשה לנחש לבד.
באשר לדגדגן כשהוא גדל הוא מסתתר מעט אבל הוא תמיד נשאר באותו אזור בקדמת הפות ליד החיבור של השפתיים העליוניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
