הסבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסבר
    אני
    06/02/2012

    אני בחורה מושכת
    אבל אני נתקלת בבעיה ריגשית להגיע למצבים אינטימיים עם בחורים
    ואולי בגלל זה אני "בוחרת" בחורים טובים אבל לא מושכים ,או אפילו מאוד לא
    אבל אנשים ממש טובים... כרגע אני בהתחלת קשר עם מישהו ולא יודעת אם לדבר איתו על אי המשיכה שלי אליו או להפסיק את הקשר
    כשהגענו למצב אינטימי היה רצון אבל מבחינה אובייקטיבית יש בו דברים שמפריעם לי...
    איך כדי לומר לו על זה...? גם יש תקופות ארוכות בהן אני בכלל לא אגיע למצב קרוב לסקס וזה מתסכל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר - תגובה

    נטע ידיד
    06/02/2012

    אני שומעת אותך מדברת בשני קולות. מצד אחד את לא נמשכת אליו מאידך יש לך כן רצון לעשות סקס, זה לא כל כך ברור, האם לך זה ברור? בכל מקרה לא הבנתי מדוע את רוצה לספר לו שאינך נמשכת אליו, מה את מצפה שהוא יעשה או יאמר? עליך להחליט מה את רוצה, אם הוא לא מוצא חן בעיניך אל תמשיכי את הקשר, נראה לי שאת צריכה לחפש את התשובה אצלך ולא אצלו. משיכה מינית אינה משהו חייתי שאין לאדם שליטה עליו, היא קשורה למחשבות שלנו על כן סביר להניח שהכל טמון במחשבות שלך וברגשות שהן מעוררות אצל. אם יש לך קושי רגשי להיענות לבחורים שמושכים אותך אולי עדיף שתפני לטיפול בנושא כדי להתמודד עם הקשיים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו