ריבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבים
    ארתור
    14/02/2012

    אני ובת זוגתי חודש וחצי ויש בינינו הרבה ריבים קטנים , שגורמים לי ולה להרגיש מעורערים ביחסים . נפרדנו לכמה ימים .. והיא ממשיכה להתקשר אלי ולבסוף נפגשנו רבנו עוד פעם והיום חזרנו לדבר .
    האמת לא הייתי מבואס אלא קצת מאוכזב מהפרידה כי אמרתי שזה לא מסתדר וזה מה שצריך להיות.
    יש לי רגש אליה וגם לה אליי.,אני לא מאוהב בה עד הגג, אני בונה על התאהבות עם הזמן .
    שאלתי היא מה אתם חושבים האם זה אמור להיות תקין ? האם אנו צריכים להיפרד? אני לא יודע מה לעשות.. אנא סייעו לי .
    האם אנחנו לא משקרים לעצמנו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבים - תגובה

    נטע ידיד
    15/02/2012

    אני מבינה את הקושי להחליט אלא שרק אתה יכול להחליט. תבדוק אם זה הקשר שמתאים לך, אם אינך מאוהב בה עולה השאלה מדוע אתה מוכן להתפשר כל כך בקלות על משהו שאינך בטוח בו. חשוב שתבדוק עם עצמך מה יש בה שכל כך מושך אותך והאם תהיה מוכן להמשיך את הקשר גם אם תמשיכו לריב ולהפרד ולחזור לסרוגין.
    עליך לשאול את עצמך את השאלות הללו ולבדוק מהו הקשר שמתאים לך. חשוב שבקשר תהיה אהבה, חברות, אכפתיות, הבנה, הכלה, תקשורת חיובית, תבדוק האם יש לכם את כל זה ותקבל החלטה בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו