פשלה קטנה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פשלה קטנה...
    חסויה
    17/02/2012

    שלום.
    אני נמצאת עם חבר שלי כבר שלוש שנים.
    אנחנו שוכבים והכל טוב וכיף אצלנו.
    לפני כמה ימים, זאת הייתה הפעם הראשונה שזה קרה, והיה מצב שהיינו במצב אינטימי ועמד לו בהתחלה ואחר כך ירד.
    הוא כל הזמן אמר שהוא לא יודע למה זה ושהוא מאוד נמשך אליי, ואף שכבנו כמה ימים אחרי שזה קרה.
    עכשיו, אני כמו כל בחורה אחרת, חייבת להיכנס לסרטים.
    רציתי לדעת, האם זה אומר משהו על הרגשות שלו והמשיכה שלו כלפיי?
    אני ממש מרגישה רע אחרי שזה קרה, קצת קשה לי להפסיק לחשוב על זה.
    אולי אני סתם מגזימה, אך עדיין אשמח לעצה בפני מומחה...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשלה קטנה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשלה קטנה... - תגובה

    נטע ידיד
    18/02/2012

    האם את תמיד מגיעה לאורגזמה? האם במקרה בו את לא מגיעה לאורגזמה זה בגלל שאינך נמשכת אליו יותר? אני בהחלט חושבת שהפרשנות שלך והסרטים שרצים במוחך בעיתיים ולא נכונים. אין קשר בין מה שקרה למשיכה אליך, הקשר הוא לרוב רגשי בלבד אבל בא יותר ממקום של חרדה או מתח של בן זוגך. אצל כל הגברים יכול להיות מצב כזה לפחות פעם אחת בחייהם זה לא מבטא שום דבר שקשור אליך. את כן יכולה לשאול את עצמך מה קרה באותו יום. האם רבתם לפני והוא היה מתוח? האם הוא היה עייף ולך היה חשוב לקיים יחסי מין? האם קרה משהו בעבודה שלו שהלחיץ אותו? האם הוא הרגיש לא טוב וכו'. מה שחשוב שלא תתיחסו לאפיזודה הזו אין לה כל משמעות. התיחסות אליה יכולה לגרום לבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו