שאלה תאורטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה תאורטית
    שאלה
    17/02/2012

    שלום,
    שאלה שמעניינת אותי ואני מתווכחת לגביה עם אנשים בלי יכולת ממשית להכריע...מה שהפנה אותי אליכם, המומחים :)
    רציתי לדעת - האם זה נכון שגברים חרמנים יותר מנשים? כלומר, הדחפים המיניים שלהם חזקים יותר וניתנים פחות לשליטה?
    (אני חושבת שלא...זה נכון?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה תאורטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה תאורטית - תגובה

    נטע ידיד
    18/02/2012

    תלוי על איזה גיל את מדברת. נערות ונערים צעירים מתגרים בעקרות בקלות רבה מכל דבר מאחר וההורמונים עובדים אצלם 24 שעות ביממה וזה הנושא העקרי שמעסיק אותם בגיל ההתבגרות. בגילאים בוגרים יותר בתוך זוגיות ממושכת גברים מדווחים פעמים רבות על חשק גבוה יותר משל בנות זוגן אבל ככלל בתוך מערכות יחסים ממושכות אנחנו מוצאים פערים ברמות החשק כאשר לעיתים הגבר בעל חשק רב יותר ולעיתים דווקא האשה בעלת רמת חשק גבוהה יותר. מבחינה פסיולוגית גברים מתגרים בקלות רבה יותר ומרגע הגירוי עד ההגעה לאורגזמה הזמן לו הם זקוקים קצר יותר משל נשים מאחר ונשים זקוקות מעבר לגירוי הטכני לתחושה שהן אהובות, רצויות, מושכות וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו