מרגישה זונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה זונה
    שני
    01/03/2012

    הי, יש מישהו שאני בקשר איתו ואני יודעת שהוא לא רוצה קשר רציני וסתם מחפש להשכיב- הוא גם אגרסיבי וארס ובכלל לא מתעניין במה אני עושה ומה אני אוהבת והכל סובב סביב המגע ביננו, אבל יש בו משהו שפשוט מטריף לי את כל החושים. מהרגע הראשון אמרתי לו שאני לא אשכב איתו אבל לא אכפת לי כל השאר- עם הזמן שעבר והתקדמנו מחירמונים ללהוריד את הבגדים ופתאום הוא תוקע לי ידיים ומצד אחד אני ממש רוצה להרגיש אותו מצד שני מפחדת להפגע וגם קצת מרגישה זנותית להכנס מלכתחילה למצב כזה עם מישהו שלא מעוניין בי. אתמול כמעט שכבנו והוא אמר שהוא רוצה לגמור ושאולי ארד לו, אמרתי שאני לא רוצה אז הוא עשה ביד (קצת בעזרתי) אחרי שגמר הרגשתי ממש מטונפת, שרמוטה וחשבתי לעצמי מה את מפגרת? שכבנו אחד ליד השניה והוא אמר לי 'רק שלא תיקשרי אלי עכשיו' אני לא יודעת אם זה היה חלק מהצחוקים ביננו או שהוא התכוון ברצינות ואני בכלל לא יודעת מה אני עושה איתו ואני חושבת שבכנות די קיוויתי שבאיזה שהוא שלב הוא יתאהב בי וירצה אותי וזה לא קרה כי זה לא מרגיש כמו אהבה ואני רוצה לסיים את זה אבל גם רוצה לשכב איתו אבל גם לא רוצה להפגע. וזה ממש מעליב אותי שהוא לא רואה אותי ואני יודעת שזה לא קשור אלי אבל לא יכולה שלא להפגע. ממש מבולבלת ולא יודעת מה לעשות איתו או מה להגיד לו ואיך לא להשפיל את עצמי. ולמה שגבר נוגע בי אני ישר קצת מתאהבת בו. זה אומר שאני אובססיבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגישה זונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא אובסיסיביות..

    אבי
    01/03/2012

    לפי דעתי זה שאת מתאהבת בכל גבר שנוגע בך או מרגישה כלפיו הידלקות או משיכה לא בהכרח אמור להיות אובסיסיביות.\
    אני חושב שקודם כל זרקי לפח את כל הכינויים שנתת לעצמך
    "זונה,שרמוטה,מטונפת",יש הבדל בלהיות מודע לטעויות, במידע שמאמירות אלו שנתת לעצמך תדעי לבנות בהם ביקורות חיוביות כלפי עצמך שבכדי בעתיד לא תרגישי שוב את מה שהרגשת,כי זה יכול להביא לשנאה עצמית.

    להידלק על גבר שאת רק נוגעת בו זה בסדר גמור,אני יכול להבטיח לך שיש אנשים שלוקח להם שנים להרגיש משהו כלפי גבר,כנראה שאת בן אדם חם באישיותך שזה כנראה משפיעה על מערכות יחסים כלומר שאין "בלם"בידך בשביל לחבק וללטף,אל תנסי להיתאפק כי זה לא קל תנסי פשוט לרסן את עצמך לא באופן קיצוני אלא שלב אחר שלב עד שתרגישי תחושת השתלטות על מעשייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה זונה - תגובה

    אורית פס
    03/03/2012

    את צריכה לשאול את עצמך מדוע את מוכנה לקשר עם גבר פוגעני,
    האם את אוהבת את עצמך?
    האם פגעו בך בעבר ואת משחזרת זאת שוב?
    לפעמים קשה להשתחרר מקשר כזה ,במידה ותחליטי שכן,אני חושבת ששיחות טיפוליות יעזרו לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו