דיכאון לאחר אוננות - בן 22

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון לאחר אוננות - בן 22
    גיל
    02/03/2012

    שלום רב ,
    אני בן 22 בתול ומעולם לא הייתה לי חברה או שבאתי במגע עם בת .
    עליי אני יכול לומר שאני מאונן כל יום במשך 5 שנים . לפני 4 חודשים לקיתי בהתקף חרדה לראשונה בחיי שנבע בגלל בעיה כלשהי . מאז אני פוחד לעשות כל דבר שהוא מחשש לתוצאה שהוא יביא .
    לדוגמא אני מאונן רק פעם בשבוע וגם אז הפסקתי בגלל שיום לאחר הפורקן תקף אותי התקף ורטיגו נוראי וסחרחורות כל היום . לכן כרגע אני נמנע מלאונן . קורה אצלי שני דברים הפוכים . האחד הוא שלאחר אוננות אני חש מעין דיכאון פנימי ועצבות מה שכנראה גורם לי לסחרחורות והדבר השני הוא שאם לא אוננתי כבר שבוע אני פשוט מתעצבן מכל דבר וחסר שקט . מה גם שאני אדם מאמין ואני גם מפחד מהתוצאה בעקבות העונש של שפיכת זרע לבטלה ( זה קלאסי משהו חרדתי ) .
    שאלתי היא האם ידוע לכם על קשר כלשהו בין אוננות לבעיה נויורולוגית ( שנגרמת בעקבות ריקון הזרע וחידושו גורם לסחרחורות ) במישור הפיזי ?
    איך אני יכול להימנע מלהרגיש דיכאון לאחר אוננות ומהפחד לעשות את זה ? זה כל כך כיפי ומשחרר שאני לא רוצה לאבד את זה .

    תודה לעונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון לאחר אוננות - בן 22

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון לאחר אוננות - בן 22 - תגובה

    נטע ידיד
    04/03/2012

    אוננות אכן משחררת בפרט אם אין לך קשר מיני עם בחורה. החרדות שלך נובעים בשל האמונות שלך ותפיסות העולם של החברה בה אתה חי. אוננות אינה גורמת לבעיות ניאורולוגיות, החרדות שלך גורמות לכל תופעות הלוואי אותן אתה חש. עליך להשתחרר מהחרדות ומהמחשבות השליליות שלך כדי שתוכל להנות מהאוננות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו