חדירה כושלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדירה כושלת
    דנה
    18/04/2012

    שלום,

    אני דנה בת 19.5 בתולה, נמצאת במערכת יחסים מספר חודשים ומרגישה מוכנה לשכב עם בן זוגי. אני לא יודעת אם זה קשור אבל מבנה גופי צר ורזה, אני צרה למטה ופוחדת מאקט החדירה מאוד. מאוד יביך אותי ויבאס אם נגיע למצב של קיום יחסי מין ונצטרך להפסיק כי זה יכאב לי. לא הייתי רוצה להגיע לכזה מצב.
    מה שניסיתי לעשות בבית עם עצמי כשאני לא בלחץ, בעצם להחדיר לנרתיק חפץ דמוי איבר מין זכרי וכך להכין את עצמי. ואם יש איזשהו כאב שאני אמורה לעבור בפעם הראשונה, עדיף שאחווה אותו לבד עם עצמי. ניסיתי לעשות זאת כמה וכמה פעמים במהלך התקופה האחרונה. ופשוט לא הצלחתי.

    פה השאלה שלי, למה לא הצלחתי להחדיר אותו? אני מרגישה שפיזית פתח הנרתיק שלי קטן מדי ולא מאפשר לי להחדיר אליו. (מציינת שהייתי נינוחה ומגורה כך שאלמנט הלחץ לא זה שהשפיע).

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדירה כושלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדירה כושלת - תגובה

    נטע ידיד
    18/04/2012

    דנה שלום,
    אם את מגורה כשאת לבד ואינך חרדה להחדיר חפץ לאיבר מינך אין סיבה שתהיי בחרדה עם בן זוג. חבל שתפגעי בעצמך ע"י שימוש בחפץ, עדיף שתקיימי יחסים עם בחור ואתו תבצעי חדירה ראשונה. נראה לי שנכון יותר להסביר לבן זוגך שאת בתולה ושאת מבקשת שהחדירה תתבצע בעדינות ולאט. חשוב שתשוחחי אתו על החרדה שלך ושהוא יגרה אותך היטב וירגיע אותך לפני. איני רואה כל בעיה עם כך שאת צרה ורזה, ראשית אין קשר ישיר בין מבנה הגוף החיצוני למבנה הגוף הפנימי, חשבי על כך שבעתיד יצא מאותו פתח ראש של תינוק. פתח הנרתיק גמיש ומתרחב לאט, פשוט תהיי רגועה ורטובה בזמן החדירה ואם לא תפחדי אין סיבה שתחושי כאב. החדירה אינה אמורה לכאוב כשהתנאים הם אידיאלים לקיום יחסי מין בפעם הראשונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה.

    דנה
    19/04/2012

    שלום נטע,

    כנראה שהכל בראש, והפחד שלי מהכאב משפיע עליי.

    תודה רבה על התגובה המעודדת, אשתמש בעצותייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו